loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 519 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)

گلبار نژاد، دوچرخه سوار پارالمپیکی کشورمان، پس از حادثه ای که برایش در مسابقات دوچرخه سواری پیش آمد به بیمارستان منتقل شد و سپس دار فانی را وداع گفت.

 

دانلود فیلم لحظه دلخراش سانحه دوچرخه سواران در پارالمپیک ریو

طبق بیانیه کمیته بین المللی پارالمپیک ریو به علت حادثه ای که برای گلبار نژاد پیش آمد وی سریعا به بیمارستان منتقل شده. اما پس از انتقال به بیمارستان در کمال تاسف دار فانی را وداع گفت.

در این بیانیه نوشته شده است : 
" بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار ایرانی که در مسابقات جاده C4 شرکت کرده بود، پس از تصادف بسیار بدی که برایش پیش آمد، به طور اورژانسی به بیمارستان منتقل شده است. "
گزارشات حاکی از این است که دوچرخه سوار کشورمان در بیمارستان دار فانی را وداع گفته است.
گفتنی است؛ دوچرخه سوار پارالمپیکی کشورمان به دلیل سانحه در مسابقه و برهم خوردن تعادلش در شیب تند مسیر پس از چند ساعت از انتقالش به بیمارستان درگذشت.
آخرین استارت گلبارنژاد در ریو

دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران، بهمن گلبارنژاد حین مسابقه درگذشت
دلیل فوت بهمن گلبارنژاد دوچرخه‌سوار کشورمان شکستگی از ناحیه گردن عنوان شده است، نكته اين كه همسر اين ورزشكار دو سال پيش بر اثر سرطان در گذشته بود.

 

آخرین استارت گلبارنژاد در ریو + تصاویر

بهمن گلبارنژاد،دوچرخه سوار پارالمپیکی کشورمان که از ساعتی پیش رقابت خود را در رقابت های جاده ریو 2016 آغاز کرده بود ، پس از برهم خوردن تعادلش در شیب تند مسیر جاده و پس از چند ساعت از انتقالش به بیمارستان درگذشت.
 
دلیل فوت بهمن گلبارنژاد دوچرخه‌سوار کشورمان شکستگی از ناحیه گردن عنوان شده است.
 
تصاویر آخرین استارت گلبارنژاد در ریو را در زیر مشاهده می کنید:

آخرین استارت گلبارنژاد در ریو + تصاویر



آخرین استارت گلبارنژاد در ریو + تصاویر

 

آخرین استارت گلبارنژاد در ریو + تصاویر


آخرین استارت گلبارنژاد در ریو + تصاویر

مصاحبه تاریخی بهمن گلبارنژاد قبل از کسب سهمیه پارالمپیک ریو

بهمن گلبارنژاد ، دوچرخه سوار پارالمپیکی کشورمان به دلیل سانحه در مسابقه و برهم خوردن تعادلش در شیب تند مسیر پس از چند ساعت از انتقالش به بیمارستان درگذشت. 

مصاحبه تاریخی بهمن گلبارنژاد قبل از کسب سهمیه پارالمپیک ریو
مصاحبه تاریخی بهمن گلبارنژاد قبل از کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو را بخوانید.
ما یک سهمیه به دست آورده ایم اما هنوز مشخص نیست چه کسی از ایران در این بازی ها شرکت خواهد کرد.
در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن وضعیت روحی - روانی خوبی نداشتم چون همسرم دو ماه بود که به بیماری سرطان مبتلا شده بود. در اینچئون هم در حالی شرکت کردم که ایشان به تازگی به رحمت خدا رفته بود. 
اکنون ولی شرایط خوبی دارم و امیدوارم بتوانم در صورت شرکت در پارالمپیک ریو، جایگاهی به مراتب بهتر از دوره قبل کسب کنم.

بیانیه کمیته ملی پارالمپیک در مورد درگذشت گلبارنژاد

کمیته پارالمپیک کشورمان پس از درگذشت گلبار نژاد دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران بیانیه ای را درباره این موضوع منتشر کرد:

برای همه ما سخت است که راوی خبری به این ناگواری باشیم، در کمال ناباوری و با تاسف باید اعلام کنیم که جانباز سرافراز بهمن گلبارنژاد قهرمان دوچرخه‎سواری ایران در پارالمپیک 2016 به دنبال سانحه‎ای که در هنگام مسابقه برایش پیش آمد جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بهمن نمونه‎ای مثال‌زدنی از یک ورزشکار پارالمپیکی بود که با عشق و انرژی پایان‌ناپذیر برای اعتلای نام ایران اسلامی و سربلندی همه ما ب‌ وقفه تلاش می‎‌کرد و در نهایت جان خود را در این عشق تقدیم کرد.

اعضای کاروان فرهنگی ورزشی منا این ضایعه تاسف بار را به خانواده آن مرحوم و ملت ایران تسلیت می‎گوید.

نام بهمن گلبارنژاد در تاریخ پرافتخار پارالمپیک ایران همیشه خواهد درخشید.

 

 گلبارنژاد در دوچرخه‌ سواری چهاردهم شد

 

دوچرخه‌سوار پارالمپیکی ایران در رقابت‎های ماده تایم تریل بازی‎های پارالمپیک 2016 ریو در گروه خود چهاردهم شد.

بهمن گلبارنژاد تنها نماینده دوچرخه‌سواری ایران در بازی‌های پارالمپیک ریو در تایم تریل کلاس C4 رکاب زد و در پایان با ثبت رکورد 46 دقیقه و 3 ثانیه و 62 صدم ثانیه در میان 14 رکابزن آخر شد.

 

 

گلبارنژاد با 48 سال سن مسن‌ترین رکابزن این بخش بود. او با نفر اول این ماده 8 دقیقه و 11 ثانیه اختلاف زمانی داشت. در این ماده دو نماینده از اسلواکی اول و سوم شدند و رکابزن استرالیا دوم شد.

 

گلبارنژاد:بی‌عدالتی در کلاس‌بندی باعث ناکامی‎ام شد

بهمن گلبارنژاد تنها نماینده دوچرخه‌سواری ایران در بازی‌های پارالمپیک ریو پس از پایان رقابت در تایم تریل کلاس C4 ، اظهار کرد: متاسفانه کلاس‌بندی رشته ما طوری است که بسیاری از دوچرخه‌سواران معلولیت به مراتب کمتری نسبت به من دارند. مثلا ورزشکاران ژاپن و اسلواکی در ظاهر به هیچ‌وجه معلولیتی ندارند و من باید با چنین ورزشکارانی رقابت می‌کردم. این بی‌عدالتی کار را سخت کرده بود.

 

 

 

 

وی ادامه داد: در دو سال گذشته هیچ مسابقه رسمی نداده بودم و برای اینکه بتوانم سطح خودم را بالاتر ببرم همراه ورزشکاران سالم تمرین کردم. رکوردی که امروز در این ماده به ثبت رسید از رکورد ورزشکاران سالم خودمان بهتر است. یعنی اگر ورزشکاران سالم ما هم در این مسابقه شرکت می‌کردند، موفق به کسب مدال نمی‌شدند.

 

 

 

 

 

گلبارنژاد گفت:‌ به هر حال تمام تلاشم را کردم ولی تا وقتی نگاه جدی به ورزش دوچرخه‌سواری نباشد، موفق به کسب مدال در مسابقات بین‌المللی نخواهیم شد. برای مثال من چندین سال است که به تنهایی در این ماده فعالیت می‌کنم و هنوز رقیبی نداشته‌ام که بخواهد در راه رسیدن به پارالمپیک با من رقابت کند.

 بهمن گلبارنژاد , المپیک ریو , مسابقه , دلخراش , حادثه , مسابقه , ورزشکار , جانباز , دوچرخه سوار , فوت , لحظه , پارالمپیک ریو , تسلیم , دانلود , فیلم , حادثه دلخراش

 بیوگرافی بهمن گلبارنژاد , عکسهای بهمن گلبارنژاد , فیلم بهمن گلبارنژاد , افتخارات بهمن گلبارنژاد , مصدومیت بهمن گلبارنژاد , برنامه مسابقات بهمن گلبارنژاد در پارالمپیک ریو , برنامه مسابقات بهمن گلبارنژاد در پارالمپیک 2016 , برنامه مسابقات بهمن گلبارنژاد در پارالمپیک برزیل , قرعه مسابقات بهمن گلبارنژاد در پارالمپیک ریو , قرعه مسابقات بهمن گلبارنژاد در پارالمپیک 2016 , قرعه مسابقات بهمن گلبارنژاد در پارالمپیک برزیل , فیلم مسابقات بهمن گلبارنژاد در پارالمپیک ریو , فیلم مسابقات بهمن گلبارنژاد در پارالمپیک 2016 , فیلم مسابقات بهمن گلبارنژاد در پارالمپیک برزیل , عکسهای بهمن گلبارنژاد در برزیل

جدیدترین عکس بهمن گلبارنژاد , بهمن گلبارنژاد , در مورد بهمن گلبارنژاد , درباره بهمن گلبارنژاد , عکس اتلیه ای بهمن گلبارنژاد , عکس جدید بهمن گلبارنژاد , عکس بهمن گلبارنژاد و همسرش , عکس شخصی بهمن گلبارنژاد , عکس کمیاب بهمن گلبارنژاد , عکس های دیده نشده بهمن گلبارنژاد , عکس همسر بهمن گلبارنژاد , عکس یادگاری بهمن گلبارنژاد , عکسهای ناب بهمن گلبارنژاد , گالری تصاویر بهمن گلبارنژاد , همسر بهمن گلبارنژاد

جزییات مرگ بهمن گلبارنژاد پارالمپیک ریو, دانلود فیلم مرگ بهمن گلبارنژاد, عکس مرگ بهمن گلبارنژاد پارالمپیک ریو, عکس های مرگ بهمن گلبارنژاد, علت مرگ بهمن گلبارنژاد, علت مرگ بهمن گلبارنژاد پارالمپیک ریو, فیلم لحظه مرگ بهمن گلبارنژاد, ماجرای مرگ بهمن گلبارنژاد پارالمپیک ریو ,جزییات مرگ بهمن گلبارنژاد در پارالمپیک ریو, دانلود فیلم مرگ بهمن گلبارنژاد, عکس مرگ بهمن گلبارنژاد در پارالمپیک ریو, عکس های مرگ بهمن گلبارنژاد, علت مرگ بهمن گلبارنژاد, علت مرگ بهمن گلبارنژاد در پارالمپیک ریو, فیلم لحظه مرگ بهمن گلبارنژاد, ماجرای مرگ بهمن گلبارنژاد در پارالمپیک ریو

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 670
  • بازدید امروز : 499
  • باردید دیروز : 2,030
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 5,822
  • بازدید ماه : 45,852
  • بازدید سال : 318,949
  • بازدید کلی : 5,441,150