loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 186 شنبه 27 شهریور 1395 نظرات (0)

تیم ملی تیر و کمان متشکل از هفت کماندار است که عبارتند از غلامرضا رحیمی، ابراهیم رنجبر، مجید کاکوش، محدثه کهنسال، زهرا نعمتی، هادی نوری و سمیه عباسپور.جبراییل عبادی سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد ضمن اینکه «آلگ نیکولاویچ » وی را در امر مربیگری همراهی می کند.

 

 

 

تیر کاکوش به هدف نخورد

مجید کاکوش به نیمه نهایی نرسید


مجید کاکوش در مرحله یک چهارم نهایی کلاس W1 رقابتهای تیراندازی باکمان پارالمپیک برابر حریف خود از جمهوری چک شکست خورد و به نیمه نهایی نرسید.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، کاکوش تنها کماندار کشورمان در کلاس W1 تیراندازی باکمان بازی های پارالمپیک پس از شکست حریف فرانسوی خود در مرحله یک هشتم نهایی به یک چهارم نهایی صعود کرد و در این مرحله مقابل کمانداری از کشور جمهوری چک قرار گرفت و با امتیاز 142 بر 122 شکست خورد و نتوانست به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

تیم ملی تیراندازی باکمان کشورمان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود در بازی های پارالمپیک برزیل پایان داد.پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک 2016 ریو از 18 شهریور ماه با حضور چهار هزار و 350 ورزشکار از 159 کشور جهان به میزبانی شهر ریودوژانیروی برزیل آغاز شده است و تا 28 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

کاروان ورزشی کشورمان با عنوان «منا» متشکل از 111 ورزشکار در 12 رشته ورزشی در این دوره از بازی ها حضور دارد.

سمیه عباسپور چهارم شد


کماندار کامپوند ایران در مرحله رده بندی رقابتهای تیراندازی باکمان پارالمپیک برابر کمانداری از کشور کره جنوبی شکست خورد و عنوان چهارم را کسب کرد.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، سمیه عباسپور پس از پیروزی برابر نمایندگانی از آلمان و انگلیس وارد مرحله نیمه نهایی رقابتهای انفرادی کامپوند بانوان شد و در این مرحله مقابل کمانداری از کشور چین شکست خورد تا برای کسب مدال برنز رقابت کند.

 

وی در این مرحله برابر «می سون کیم» از کره جنوبی قرار گرفت و با نتیجه ۱۴۰ بر ۱۳۸ شکست خورد و به عنوان چهارمی رضایت داد.

 

در پایان رقابتهای انفرادی کامپوند بازهای تیراندازی باکمان پارالمپیک عناوین قهرمان و نایب قهرمانی به دو کماندار از چین رسید و ورزشکار کره جنوبی هم سوم شد.

دانلود مصاحبه کوتاه با زهرا نعمتی بعد از کسب مدال طلا

دانلود فیلم کسب مدال طلا زهرا نعمتی در ریکرو انفرادی

هفتمین طلای ایران به نام زهرا نعمتی

به نقل از تسنیم، زهرا نعمتی قهرمان دوره گذشته پارالمپیک که بازی های المپیک را نیز تجربه کرده و پرچمدار کاروان ایران در المپیک نیز بوده است, در مرحله فینال رقابتهای ریکرو تیراندازی باکمان پارالمپیک برابر چون یان وو از کشور چین قرار گرفت و با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد و هفتمین طلایی کاروان منا شد.

 

 

وی در دوره گذشته این مسابقات نیز صاحب مدال طلا شده بود و در رقابتهای میکس تیم نیز با ابرهیم رنجبر مدال نقره گرفت. نعمتی دومین ورزشکار زن پرافتخار ایران بعد از ساره جوانمردی است که در بازی های پارالمپیک برزیل دو نشان کسب کرده است.

 

 

 

ساره جوانمردی در رشته تیراندازی دو مدال طلا کسب کرده است.

 

 

 

در رقابت رده بندی نیز کماندار لهستان با نتیجه برابر کره جنوبی پیروز شد و صاحب مدال برنز شد.

 

 

 

کاروان ایران تاکنون موفق به کسب 6 طلا، 6 نقره و 5 برنز در بازی های پارالمپیک 2016 ریو شده است.

 

کهنسال به مرحله یک چهارم نهایی نرسید

به نقل از تسنیم، محدثه کهنسال, کماندار جوان ریکرو کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های تیراندازی باکمان پارالمپیک 2016 ریو برابر ورزشکاری از کشور اوکراین قرار گرفت و با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد و به مرحله یک چهارم نهایی نرسید.

 

 

کهنسال به عنوان جوان‌ترین کماندار ایرانی حاضر در این مسابقات نخستین تجربه خود را در پارالمپیک تجربه می‌کند. در ادامه رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی ساعت 16:45 به وقت محلی برابر «جو جانگ مون» از کشور کره جنوبی قرار می‌گیرد.

 

رحیمی، چهارمین طلایی کاروان ایران در ریو

به نقل از تسنیم، در دیدار نهایی مسابقات تیراندازی با کمان انفرادی مردان و در بخش ریکرو، غلامرضا رحیمی به مصاف حریفی از تایلند رفت و موفق شد این کماندار را با نتیجه 7 بر 3 شکست بدهد و صاحب مدال طلا شود.

 

 

این چهارمین طلای کاروان پارالمپیک ایارن در بازی های 2016 ریو بود. ایران تاکنون 4 طلا، 5 نقره و 2 برنز کسب کرده است.

 

ابراهیم رنجبر صاحب مدال برنز شد

به نقل از فارس، ابراهیم رنجبر در مرحله رده بندی رقابت‌های ریکرو پارالمپیک برزیل برابر کماندار برزیلی قرار گرفت و با نتیجه 7 بر یک پیروز شد و عنوان سوم را کسب کرد.


غلامرضا رحیمی نیز تا لحظاتی دیگر برابر حریف تایلندی خود قرار می‌گیرد.

 

رحیمی با شکست رنجبر فینالیست پارالمپیک شد

به نقل از ایسنا،‌ غلامرضا رحیمی کماندار کشورمان در مرحله نیمه نهایی ریکرو تیراندازی باکمان  با شکست 6 بر 4 همتای ایرانی خود ابراهیم رنجبر به فینال رقابت‌های ریکرو تیراندازی باکمان پارالمپیک راه یافت.


وی در این مرحله ساعت 18:45 به مصاف برنده کمانداران برزیل و تایلند می‌رود.

 


ابراهیم رنجبر نیز در مرحله رده بندی ساعت 18:30 رقابت خواهد کرد.

 

بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو

راهیابی رنجبر و رحیمی به نیمه‌نهایی

به نقل از ایسنا، غلامرضا رحیمی, کماندار ریکرو کشورمان در مرحله نیمه نهایی تیراندازی باکمان بازی های پارالمپیک با نتیجه ۶ بر ۲ حریف ژاپنی خود را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.


ابراهیم رنجبر, دیگر کماندار ریکرو ایران نیز با نتیجه ۷ بر ۳ حریف لهستانی خود را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

 

صعود رنجبر و رحیمی به یک‌چهارم تیراندازی با کمان

در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای ریکرو بازی های پارالمپیک برزیل؛ ابراهیم رنجبر و غلامرضا رحیمی با شکست حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

 

 


در این مرحله غلامرضا رحیمی با نتیجه 6 بر صفر برابر یو هی از کشور چین به برتری رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله ساعت 17 به وقت محلی برابر کمانداری از کشور ژاپن قرار می گیرد.

 

 

 


ابراهیم رنجبر دیگر کماندار ریکرو کشورمان دیوید فیلیپس از کشور انگلیس را با نتیجه 6 بر 4 شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت تا در این مرحله ساعت 17 به وقت محلی برابر لهستان قرار گیرد.

 

صعود رنجبر و رحیمی به مرحله یک هشتم نهایی

به نقل از تسنیم، غلامرضا رحیمی در مرحله حذفی مرحله یک شانزدهم نهایی برابر حریف کره جنوبی خود 6 بر 2 پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.

 

 

ابراهیم رنحبر نیز در این مرحله حریف لتونی خود را با نتیجه 6 بر 2 شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.

 

تیم میکس تیراندازی باکمان به مدال نقره رسید 

به نقل از تسنیم، تیم میکس ریکرو تیراندازی باکمان کشورمان در مرحله فینال پارالمپیک 2016 ریو برابر چین قرار گرفت و با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت تا سومین مدال نقره ایران را به دست آورد.

 تیم میکس ریکرو ایران با ترکیب ابراهیم رنجبر و زهرا نعمتی برابر چین قرار گرفت.

دانلود مراسم اهدای مدال نقره نعمتی و رنجبر در تیر و کمان

حذف تیم میکس کامپوند ایران از پارالمپیک

به گزارش از ایسنا،  در ادامه رقابتهای تیروکمان پارالمپیک، تیم ملی میکس کامپوند کشورمان با ترکیب هادی نوری و سمیه عباسپور در مرحله‌ یک هشتم نهایی مقابل کره جنوبی با نتیجه 148 به 153 نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 106
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 752
  • آی پی دیروز : 998
  • بازدید امروز : 2,323
  • باردید دیروز : 4,402
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,323
  • بازدید ماه : 2,323
  • بازدید سال : 416,484
  • بازدید کلی : 5,538,685