loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 204 یکشنبه 31 مرداد 1395 نظرات (0)

رضا یزدانی کشتی گیر ایران در رشته کشتی آزاد در وزن (97 کیلوگرم) یزدانی دومین حضور خود را در المپیک تجربه می کند.شما می توانید تمام اطلاعات ، اخبار ، فیلم و عکسهای این ورزشکار خوب کشورمان را در این پست دنبال کنید.نظر فراموش نشه!

برای پایان خوش آزادکاران المپیکی؛

پلنگ زخمی آخرین نماینده جویبار در ریو

آخرین روز از المپیک ریو بعد از شانزده روز کار خود را با کشتی گیران آزاد ایران آغاز می کند جایی که رضا یزدانی و میثم نصیری باید روی تشک بروند. طلای حسن یزدانی، نقره کمیل قاسمی و برنز حسن رحیمی توقعات از آزادکاران را بیشتر از همیشه کرده است. امروز کشتی آزاد نماینده ای دارد که بارها هیجان تشک را برای ایرانی ها چندین برابر کرده است و حالا با شرایطی بسیار خاص باید در قرعه ای سخت کشتی بگیرد. "پلنگ جویبار" با مصدومیت در المپیک لندن صحنه های تلخی را از خود به جا گذاشت اما خود را برای ریو کاملا آماده کرده بود تا اینکه یک مصدومیت دیگر شرایط را یک بار دیگر خاص کرد.

 

 


او می خواهد کشتی بگیرد تا شاهکار جویباری ها در ریو را کامل کند اما تورج ملک محمدی ریس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی قبل از شروع رقابت ها گفته است: « پس از ارزیابی نه چندان رضایت بخش این کمیته از وضعیت آسیب دیدگی رضا یزدانی، کادرفنی تیم ملی چند روز فرصت خواسته تا گزارش نهایی خود را ارایه دهد و هرچه زودتر در این مورد تصمیم گیری شود. با توجه به سابقه مصدومیت یزدانی در المپیک لندن، کادر فنی به دنبال حضور یزدانی مصدوم در المپیک نیست و در صورت اصرار یزدانی به حضور در المپیک و تایید کادر فنی، خودش باید مسئولیت این موضوع را بپذیرد.»


اصرار او و انگیزه برای مدال المپیک او را یک بار دیگر به تشک کشانده است. طلا حسن یزدانی و نقره کمیل قاسمی او را جدی تر از قبل کرده است تا 3 نماینده جویبار در المپیک دست پر به ایران بازگردنند اما او در این مسیر کار سختی خواهد داشت. رضا در گروه سختی قرار گرفته است و در دور اول باید مقابل ابراهیم بلوکباشی از ترکیه روی تشک برود. کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در صورت برتری در دومین مبارزه با برنده ختاک گازیموف کشتی گیر شاخص آذربایجان و رادوسلاو باران از لهستان مصاف می‌کند. آنزور بولتوکائف روس و آندریتسف اوکراینی هم در گروه یزدانی قرار دارند.

 


اما در دیگر وزن نمایندگان امروز، میثم نصیری آزادکار 65 کیلوگرم خواهد بود. او دور اول با بوریسلاو نواچکوف از بلغارستان مصاف می کند و در صورت برتری باید با نماینده پورتوریکو دیدار کند. نصیری در صورت برد در این مباره، در مرحله یک چهارم نهایی با آدام باتیروف کشتی‌گیر روسی الاصل تیم بحرین و یا اختیار نوروزوف نایب قهرمان جهان از ازبکستان دیدار خواهد کرد. سوسلان رامونوف روس هم در این سمت جدول است که تا نیمه نهایی با نصیری روبرو نخواهد شد.

 


رقابت های این دو کشتی گیر از ساعت 17:30 آغاز می شود.

 

زمان کشتی‌های یزدانی و نصیری تغییر کرد

به نقل از مهر، با توجه به برگزاری مراسم اختتامیه رقابتهای المپیک، مسابقات کشتی امروز از ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت محلی (۱۶ به وقت تهران) آغاز می شود که میثم نصیری در وزن ۶۵ کیلوگرم در دور نخست به مصاف بوریسلاو نوواچکوف از بلغارستان می‌رود و رضا یزدانی با ابراهیم بلوکباشی از ترکیه روبرو می شود.

 

 

طبق برنامه ریزی مسئولان برگزاری، مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال نیز از ساعت ۱۲:۴۵ به وقت محلی (۲۰:۱۵ به وقت تهران) آغاز خواهد شد.

 

 

 

تیم ملی کشتی آزاد ایران در دو روز اول این رقابتها صاحب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شده است.

آغاز رؤیایی برای پلنگ جویبار

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد که همه نگران آسیب پایش بودند، در روزهای المپیک بیسرو صدا خود را آماده کرد و بالاخره برابر ابراهیم بلوک باشی با امتیاز عالی برنده شد، او در دور دوم به مصاف برنده ختاک کازیموف قهرمان آذربایجانی کشتی دنیا   خواهد رفت.


رضا یزدانی با امتیاز عالی چنان بلوک باشی را برد که قبل از این اگر برابر ایرانی‌ها هم مغلوب بوده با امتیازهای بسیار نزدیک بوده است. بلوک باشی در جام جهانی کشتی آزاد برابر محمدحسین محمدیان 4-4 و به علت اخطارهای بیشتر باخته است.

 

 

 

بلوک باشی در سال 2012 نیز به عباس طحان 12-2 شکست خورده بود.

 

دانلود فیلم پیروزی‌ مقتدرانه یزدانی مقابل حریف ترکیه‌ای

یزدانی به امید تکرار برد مقابل گازیموف

گازیموف که با برد مقابل حریف لهستانی به درو دوم رسید ،  در مسابقات جهانی 2013 به رضا یزدانی باخته است،همان مسابقاتی که رضا یزدانی طی ان موفق به کسب مدال طلا شده بود.

 

 


رضا یزدانی تا یه حال 2 طلا و2 برنز در ادوار مختلف مسابقات جهانی داشته و از حریف خود عنوان دار تر است.

 

 

 

گازیموف بدون خاک یزدانی را شکست داد

شکست تلخ رضا یزدانی با رای داوران

رضا یزدانی کشتی گیر آزاد وزن 97 کیلوگرم ایران در دومین دیدار خود رو در روی ختاگ گازیموف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان قرار گرفت. رضا در اولین حضور خود روی تشک موفق شد با نتیجه 10 بر صفر ابرهیم بلوکباشی از ترکیه را شکست دهد تا شروع امیدوار کننده ای داشته باشد و برای مبارزه با گازیموف شانس داشته باشد.


زمان اول با اخطار دوار برای دو کشتی گیر برای کم کاری همراه بود اما اخطار 30 ثانیه به یزدانی داده شد تا نتیجه یک بر صفر به سود گازیموف شود. در ثانیه های آخر زمان اول رضا یزدانی زیر حریف را گرفت و گازیموف را به خاک برد اما داوران به بهانه پایان اجرای فن بعد از پایان زمان مبارزه 2 امتیاز او را ندادند.

 

 

 

 


اعتراضات پی در پی رسول خادم و مربیان ایرانی جواب نداد تا زمان دوم 2 بر صفر به سود گازیموف آغاز شد. کم کاری کشتی گیر آذربایجانی یک امتیاز از اخطار را برای رضا یزدانی همراه داشت تا اختلاف به حداقل برسد.

 

دانلود فیلم شکست ناعادلانه رضا یزدانی مقابل حریف آذربایجانی

ناداوری برای مقابله با قهرمانی ایران؛

یزدانی قربانی رییس تشک ازبکستانی(عکس)

رضا یزدانی که امروز برای کسب سومین مدال خوشرنگ جویباری‌ها در المپیک ریو وارد میدان شده بود،  مبارزه را خوب آغاز کرد اما خیلی زود اولین اخطار را توسط تیم داوری دریافت کرد. یزدانی سپس با آغاز حملات خود درفاصله نزدیک به 30 ثانیه به وقت اول یک خم حریف را در اختیار گرفت و زمانی او را خاک کرد که به نظر هنوز وقت کشتی تمام نشده بود اما با وجود آنکه داور دو امتیاز به وی داده بود، رئیس تشک ازبکستانی از دادن امتیاز به یزدانی خودداری کرد تا کار به اعتراض بکشد.


با بازبینی فیلم مسابقه در شرایطی که در سالن همه اعتقاد داشتند تصمیم داور صحیح بوده است ژوری این نظر را قبول نکرد تا یک امتیاز اضافی هم به کشتی‌گیر آذربایجان داده شود. در وقت دوم یزدانی دو دقیقه حمله کرد و از حریف یک اخطار منجر به امتیاز گرفت اما در ادامه با کاهش قوی بدنی نتوانست به پاهای حریف برسد و شکست خورد. این یک برد ناباورانه برای حریفی بود که در فینال مسابقات 2013 به یزدانی باخته بود.

 


این کشتی که با نتیجه‌ای تلخ به اتمام رسید هنوز نیازمند بازبینی مجدد است اما اصولا رشته‌هایی که داوران تا این حد می‌توانند در نتیجه آن موثر باشند، جا برای حرف و حدیث و افسوس بیشتر را باقی می‌گذارند. حالا میلیون‌ها ایرانی که از تماشای این کشتی عصبانی هستند به دنبال پاسخ به این سوال هستند که چرا داوران نماینده ایران را در این مسابقه قربانی کردند. یزدانی در دقیقه 2:54 زانوی حریف را با تشک آشنا کرد و سپس دو ثانیه به پایان تعادل حریف را بصورت کامل بهم زد که داور در این صحنه به یزدانی 2 امتیاز داد اما مورد پذیرش قرار نگرفت.

 

 


با شکست یزدانی، کارنامه خوب کشتی آزاد در دو روز اول با چالش مواجه شده و احتمالا ما بدون مدال روز آخر المپیک را پشت سر خواهیم گذاشت. یزدانی در صورت پیروزی با برنده دیدار  کشتی‌گیران اوکراین و روسیه دیدار می‌کرد، او حالا باید در انتظار برد کازیموف در کشتی بعدی باشد تا به گروه شانس مجدد برود.

 

ابراز رضایت رسول خادم از عملکرد رضا یزدانی

به نقل از مهر، ‏‏‏رضا یزدانی در دومین مبارزه خود در وزن ٩٧ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک ریو به مصاف گازیموف، برابر دارنده مدال برنز المپیک پکن و لندن از آذربایجان رفت و مقابل وی متحمل شکست شد.

 

 

بعد از اتمام این مبارزه، رسول خادم، امیر توکلیان و رضا یزدانی بدون پاسخ به پرسش خبرنگاران از مقابل محل حضور آنها رد شدند.

 

البته رسول خادم در حین عبور از میکسدزون، چندین بار خطاب به رضا یزدانی فریاد زد که رضا خیلی خوب بودی، عالی بودی!

 

با ضربه فنی حریف آذربایجانی؛

یورش رضا یزدانی به مدال برنز

ختاگ گازیموف با پیروزی مقابل والری آندریسف  اوکراینی در دیدار نیمه نهایی راهی فینال شد تا رضا یزدانی به شانس مجدد راه پیدا کند.

ختاگ گازیموف فینالیست شد تا رضا یزدانی به جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز راه پیدا کند. این کشتی‌گیر که در دو مبارزه بعدی‌اش با امتیازات عالی رقبا را شکست داده بود اما با داوری پرحرف و حدیث 2 بر یک کشتی‌گیر ایرانی را شکست داده بود این یعنی اگر یزدانی هم به دور بعدی صعود می‌کرد شانس حضور در فینال را داشت.


با این حال ختاگ گازیموف در دیدار نیمه نهایی 10 بر صفر والری آندریسف اوکراینی را شکست داد و راهی فینال شد تا رضا یزدانی از امشب ساعت 20:23 تلاش خود برای کسب مدال برنز را آغاز کند.

 

با پیروزی مقابل باران رادوسلاو؛

بی تابی رضا یزدانی برای برنز المپیک

رضا یزدانی کشتی گیر آزاد ایران در اولین دیدار شانس مجدد برای کسب مدال برنز وزن 97 کیلوگرم رو در روی باران رادوسلاو از لهستان قرار گرفت. او که با حرف و حدیث راهی دیدار فینال نشد بسیار آماده نشان داده بود تا جایی که همان ختاگ گازیموف فینالیست هم نتوانست با اجرای فن از او امتیاز بگیرد.


فنون متنوع کشتی آزاد بودند که یک به یک روی رادوسلاو پیاده می شد تا اینکه در پایان رضا یزدانی با امتیاز 5 بر 2 برنده دیدار بود تا در دیدار بعدی رو در روی ماگومد ابراگیموف (ازبکستان) قرار بگیرد.

دانلود فیلم پیروزی رضا یزدانی مقابل حریف لهستانی

 

 

 

ضربه فنی در 23 ثانیه؛

وداع باور نکردنی رضا یزدانی با ریو

رضا یزدانی در دومین دیدار خود مقابل ماگومد ابراگیموف ازبک به روی تشک رفت. رضا یزدانی در اولین مبارزه شانس مجدد با امتیازات 5 بر 2 باران رادوسلاو لهستانی را شکست داد و این دومین پیکار او در راه رسیدن به مدال برنز خواهد بود. اما ماگومد ابراگیموف با شکست 12 بر 3 مقابل ختاگ گازیموف به جدول بازنده ها راه پیدا کرد و برنده این دیدار شانس کسب مدال نقره را در مبارزه بعدی خواهد داشت.

 

با صدای سوت داور ضعیف ترین نمایش کشتی ایران در المپیک ریو آغاز شد و ابراگیموف فنون مختلف را روی رضا یزدانی پیاده کرد و در نهایت 23 ثانیه او نیاز داشت تا پلنگ جویبار را ضربه فنی کند. او بعد از قبول چند فن به پل رفت و پشت او به تشک خورد تا رضا یزدانی وداع باورنکردنی با المپیک ریو داشته باشد.

دانلود فیلم ضربه فنی شدن یزدانی در عین ناباوری مقابل حریف ازبک

 

 

 

 

 

 

 

 

جزییات پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف ترکیه‌ای المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف ترکیه‌ای, عکس پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف ترکیه‌ای المپیک ریو, عکس های پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف ترکیه‌ای, نتیجه پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف ترکیه‌ای, نتیجه پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف ترکیه‌ای المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف ترکیه‌ای, ماجرای پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف ترکیه‌ای المپیک ریو ,جزییات پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف ترکیه‌ای در المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف ترکیه‌ای, عکس پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف ترکیه‌ای در المپیک ریو, عکس های پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف ترکیه‌ای, نتیجه پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف ترکیه‌ای, نتیجه پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف ترکیه‌ای در المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف ترکیه‌ای, ماجرای پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف ترکیه‌ای در المپیک ریو

جزییات شکست رضا یزدانی مقابل حریف آذربایجانی المپیک ریو, دانلود فیلم شکست رضا یزدانی مقابل حریف آذربایجانی, عکس شکست رضا یزدانی مقابل حریف آذربایجانی المپیک ریو, عکس های شکست رضا یزدانی مقابل حریف آذربایجانی, نتیجه شکست رضا یزدانی مقابل حریف آذربایجانی, نتیجه شکست رضا یزدانی مقابل حریف آذربایجانی المپیک ریو, فیلم لحظه شکست رضا یزدانی مقابل حریف آذربایجانی, ماجرای شکست رضا یزدانی مقابل حریف آذربایجانی المپیک ریو ,جزییات شکست رضا یزدانی مقابل حریف آذربایجانی در المپیک ریو, دانلود فیلم شکست رضا یزدانی مقابل حریف آذربایجانی, عکس شکست رضا یزدانی مقابل حریف آذربایجانی در المپیک ریو, عکس های شکست رضا یزدانی مقابل حریف آذربایجانی, نتیجه شکست رضا یزدانی مقابل حریف آذربایجانی, نتیجه شکست رضا یزدانی مقابل حریف آذربایجانی در المپیک ریو, فیلم لحظه شکست رضا یزدانی مقابل حریف آذربایجانی, ماجرای شکست رضا یزدانی مقابل حریف آذربایجانی در المپیک ریو

جزییات پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف لهستانی المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف لهستانی, عکس پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف لهستانی المپیک ریو, عکس های پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف لهستانی, نتیجه پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف لهستانی, نتیجه پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف لهستانی المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف لهستانی, ماجرای پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف لهستانی المپیک ریو ,جزییات پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف لهستانی در المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف لهستانی, عکس پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف لهستانی در المپیک ریو, عکس های پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف لهستانی, نتیجه پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف لهستانی, نتیجه پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف لهستانی در المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف لهستانی, ماجرای پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف لهستانی در المپیک ریو

حریف اوکراینی, ماجرای پیروزی‌ رضا یزدانی مقابل حریف اوکراینی در المپیک ریو

جزییات ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبکستانی المپیک ریو, دانلود فیلم ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبکستانی, عکس ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبکستانی المپیک ریو, عکس های ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبکستانی, نتیجه ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبکستانی, نتیجه ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبکستانی المپیک ریو, فیلم لحظه ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبکستانی, ماجرای ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبکستانی المپیک ریو ,جزییات ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبکستانی در المپیک ریو, دانلود فیلم ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبکستانی, عکس ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبکستانی در المپیک ریو, عکس های ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبکستانی, نتیجه ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبکستانی, نتیجه ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبکستانی در المپیک ریو, فیلم لحظه ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبکستانی, ماجرای ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبکستانی در المپیک ریو

جزییات ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبک المپیک ریو, دانلود فیلم ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبک, عکس ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبک المپیک ریو, عکس های ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبک, نتیجه ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبک, نتیجه ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبک المپیک ریو, فیلم لحظه ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبک, ماجرای ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبک المپیک ریو ,جزییات ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبک در المپیک ریو, دانلود فیلم ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبک, عکس ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبک در المپیک ریو, عکس های ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبک, نتیجه ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبک, نتیجه ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبک در المپیک ریو, فیلم لحظه ضربه فنی شدن رضا یزدانی مقابل حریف ازبک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 545
  • آی پی دیروز : 562
  • بازدید امروز : 1,628
  • باردید دیروز : 1,310
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 8,789
  • بازدید ماه : 24,913
  • بازدید سال : 298,010
  • بازدید کلی : 5,420,211