loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 317 جمعه 29 مرداد 1395 نظرات (0)

کیمیا علیزاده تنها بانوی ایرانی در رشته تکواندو در وزن (٥٧- کیلوگرم) نخستین حضور خود را در المپیک تجربه می کند.شما می توانید تمام اطلاعات ، اخبار ، فیلم و عکسهای این ورزشکار خوب کشورمان را در این پست دنبال کنید.نظر فراموش نشه!

در اولین دیدار علزاده در المپیک؛

شروع طوفانی کیمیا

  اولین دیدار کیمیا علیزاده در رقابت های تکواندو 57 کیلوگرم المپیک ریو با آنا زانانویچ از کرواسی بود. زمان اول با تک اخطاری که برای حریف ثبت شد به پایان رسید اما آغاز زمات دوم با ضربه 3 امتیازی کیمیا همراه بود. ضربه های ناگهانی کیمیا و پاهای کشیده او آنا زانانویچ را مجبور به حفظ گارد دفاعی در طول مبارزه بود.

 

 


ضربه های پی در پی کیمیا ادامه داشت تا اینکه یک ضربه 3 امتیازی دیگر و اخطار دوم برای حریف کروات نتیجه را 7 بر صفر کرد. یک ضربه 3 امتیازی و 3 خطا پی در پی در لحظه های پایانی فاصله را به حداقل رساند تا امتیازات 7 بر 6 شود اما کیمیا باهوش عمل کرد تا اولین مبارزه با اولین برد او همراه شود.

 

دانلود فیلم برد کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات

 

امیدوارم در بازی بعدی هم پیروز شود

کمرانی: مبارزه سختی بود اما کیمیا آماده است

به گزارش از تسنیم، مهرو کمرانی بعد از پیروزی کیمیا علیزاده در مقابل تکواندوکار کرواسی اظهار داشت: مبارزه سختی را تجربه کردیم اما خوشبختانه کیمیا آماده بود و بردیم. امیدوارم در ادامه نیز به همین ترتیب پیش برویم.

 

 

 

وی ادامه داد: مبارزه بعدی با اسپانیا است و امیدوارم با برد در این میدان نیز بتواند به مرحله بالاتر برود و برای ایران افتخارآفرین باشد.

 

دانلود فیلم صحبت های کیمیا علیزاده پس از برد حریف کروات

دانلود فیلم ارزیابی مربی علیزاده از مبارزه اول در المپیک

در مبارزه بعدی جبران می‌کنم

علیزاده: مبارزه اول همیشه دشوار است

به گزارش از مهر، کیمیا علیزاده نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم تیم تکواندو کشورمان در بخش بانوان در اولین مبارزه خود برابر حریف عنوان خود از کرواسی ۷ بر ۶ پیروز شد و به مرحله دوم راه پیدا کرد.

 

 

وی بعد از کسب این پیروزی گفت: مسابقه اول همیشه دشوار است و همانند فینال می ماند. آن طوری که می خواستم مبارزه نکردم. رقیب هم با تجربه بود و مدالهای زیادی داشت که خدا را شکر موفق به کسب پیروزی شدم.  امیدوارم در رقابت بعدی جبران کنم.

 

علیزاده در خصوص مبارزه بعدی خود با رقیب اسپانیایی گفت: «گومز» را به خوبی می شناسم و در تورنمنت بین المللی هلند با او مبارزه کرده و موفق به شکست او شده ام. تلاش خود را می کنم تا با برتری در آن مبارزه هم راهی مرحله نیمه نهایی شده و به مدال نزدیک شوم.

کیمیا علیزاده: امروز روزم نبود

کیمیا علیزاده تکواندوکار وزن 57 کیلوگرم ایران دومین دیدار خود مقابل گومز اسپانیایی با شکست پشت سر گذاشت و با امتیازات 8 بر 7 باخت تا در انتظار فینالیست شدن گومز باشد. او بعد از این دیدار گفت:« من هرچه در توان داشتم گذاشتم اما نمی دانم چرا امروز روز من نبود هم بازی اول هم الان . نمی دانم چرا اینطور شد ، چیزی برای گفتن ندارم.»

 

دانلود فیلم شکست کیمیا علیزاده از حریف اسپانیایی

دانلود فیلم مصاحبه علیزاده بعد از شکست مقابل حریف اسپانیایی

 

اولین مدال المپیکی بانوان بر گردن کیمیا علیزاده؛

تاریخ به تو افتخار می‌کند

کیمیا علیزاده در دومین مسابقه خود به مصاف گومز از اسپانیا رفت تا برنده این بازی راهی نیمه نهایی شود و برای راهیابی به به فینال رو در روی برنده مصر و ژاپن برود. گومز اسپانیایی در بازی اول خود ۶ بر ۵ نماینده تایلند و علیزاده ۷بر ۶ نماینده کرواسی را شکست داده بودند.


زمان اول بدون رد و بدل شدن امتیازی به اتمام رسید اما راند دوم طوفانی آغاز شد. ضربه فوق العاده علیزاده به سر گومز خورد اما داور امتیاز آن محسوب نشد تا اینکه درخواست بازبینی 3 امتیاز کیمیا را به او برساند. دقایقی پس از کسب این امتیاز ضربه مشابه به علیزاده خورد تا درخواست اسپانیایی ها هم با موافقت همراه شود تا مبارزه 3 بر 3 ادامه پیدا کند.

 

 

برخورد پای کیمیا با هوگو گومز یک امیتاز دیگر را برای او به همراه داشت اما ضربه گومز به پشت سر کیمیا 4 امتیاز را به همراه داشت تا مبارزه 7 بر 4 به سود او شود. زمان سوم با دو اخطار برای تکواندوکار ایرانی همراه بود و مبارزه 8 بر 4 شد اما یک بار دیگر کیمیا سر حریف را هدف قرار داد و موفق شد نتیجه را 8 بر 7 کند.

 

پس از این شکست گومز در امتیاز طلایی یک بر صفر حریف مصری را شکست داد تا کیمیا به جدول شانس مجدد بازگردد. او ساعت 4 بامداد باید رو در روی حریف تایلندی قرار بگیرد و برنده این مبارزه برای کسب مدال برنز با هدایا ملک دیدار می کند.

 

کیمیا علیزاده از ساعت 4 بامداد به مصاف هارنسوجین از تایلند رفت تا اولین مبارزه خود در شانس مجدد را امتحان کند. مبارزه این دو شروعی طوفانی داشت و دو تکواندو کار در همان 30 ثانیه ابتدایی 3 امتیاز گرفتند تا نتیجه در پایان زمان اول 3 بر 3 شود. زمان دوم هم با یک امتیاز برای آغاز شد اما ضربه 4 امتیازی هارنسوجین را با تایید داوران برای او آورد تا یک بار دیگر کار برای کیمیا سخت شود. یک امتیاز در طول مبارزه برای هر دو پایان ست دوم بود.

 

 

 

 

زمان سوم با امتیاز 9 بر 6 آغاز شد و کیمیا با یک ضربه هارنسوجین را به شیاپچانگ انداخت تا یک امتیاز دیگر برای ایران به دست بیاید. در فاصله کمتر از 30 ثانیه تا پایان بازی دو ضربه 3 امتیاز و 2 امتیاز اخطار نتیجه را باور نکردنی برای کیمیا رقم زد تا او با امتیازات 14 بر 10 راهی دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز شود.

 

 

 

کیمیا علیزاده راس ساعت 5 و پس از اینکه تکلیف اولین برنز وزن 57 کیلوگرم مشخص شده بود رو در روی نیکیتا کلاسنویچ قرار گرفت تا المپیک تکلیف دومین بانوی صاحب مدال برنز خود در این وزن را هم بشناسد. بعد از برنز ملک مصری این دو تکواندوکار مبارزه را آغاز کردند که در زمان اول بدون امتیاز به پایان رسید. امتیازگیری های کیمیا از زمان دوم آغاز شد جایی که برخورد پا او به هوگو کلاسنویچ و اخطاری که حریف سوئدی گرفت 2 امتیاز را به همراه داشت.

 

 

 

اما علیزاده کار را در ست سوم تمام کرد و با یک ضربه موقع نتیجه مبارزه را 5 بر صفر به سود خود کرد تا اولین مدال تاریخ بانوان ایران در المپیک کسب شود. کیمیا علیزاده اولین مدالی تاریخی را برای ایران کسب کرد و اولین ورزشکاری بانویی بود که مدال را المپیک را برگردن می آویزد.

 

 

دانلود فیلم پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف تایلندی

دانلود فیلم کسب مدال برنز علیزاده با پیروزی مقابل حریف سوئدی

دانلود فیلم صحبت های کیمیا علیزاده بانوی تاریخ ساز ایران در المپیک

دانلود فیلم مراسم اهدای مدال برنز کیمیا علیزاده

دانلود فیلم حواشی کامل مدال برنز کیمیا علیزاده در المپیک 2016

پاداش علیزاده در ردیف طلایی‌ها قرار گرفت

به نقل از فارس، سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک در حالی به میزبانی برزیل در حال پیگیری است که کیمیا علیزاده نماینده وزن 57- کیلوگرم تیم ملی تکواندوی بانوان با کسب مدال برنز بازی‌های المپیک 2016 تاریخ ساز شد.

 

 

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک پس از کسب مدال برنز علیزاده اعلام کرد که پاداش این ورزشکار همچون مدال آوران طلایی اهدا خواهد شد.

 

 

 

طبق تصمیم مسئولان کمیته ملی المپیک به مدال آروان طلا 10 هزار دلار پاداش از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت می‌شود.

 

 

 

جزییات پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف تایلندی المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف تایلندی, عکس پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف تایلندی المپیک ریو, عکس های پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف تایلندی, نتیجه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف تایلندی, نتیجه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف تایلندی المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف تایلندی, ماجرای پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف تایلندی المپیک ریو ,جزییات پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف تایلندی در المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف تایلندی, عکس پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف تایلندی در المپیک ریو, عکس های پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف تایلندی, نتیجه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف تایلندی, نتیجه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف تایلندی در المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف تایلندی, ماجرای پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف تایلندی در المپیک ریو

جزییات پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف سوئدی المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف سوئدی, عکس پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف سوئدی المپیک ریو, عکس های پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف سوئدی, نتیجه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف سوئدی, نتیجه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف سوئدی المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف سوئدی, ماجرای پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف سوئدی المپیک ریو ,جزییات پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف سوئدی در المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف سوئدی, عکس پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف سوئدی در المپیک ریو, عکس های پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف سوئدی, نتیجه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف سوئدی, نتیجه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف سوئدی در المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف سوئدی, ماجرای پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف سوئدی در المپیک ریو

 

 

 

 

 

جزییات مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کرواسی المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کرواسی, عکس مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کرواسی المپیک ریو, عکس های مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کرواسی, نتیجه مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کرواسی, نتیجه مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کرواسی المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کرواسی, ماجرای مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کرواسی المپیک ریو ,جزییات مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کرواسی در المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کرواسی, عکس مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کرواسی در المپیک ریو, عکس های مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کرواسی, نتیجه مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کرواسی, نتیجه مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کرواسی در المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کرواسی, ماجرای مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کرواسی در المپیک ریو

جزییات مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کروات المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کروات, عکس مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کروات المپیک ریو, عکس های مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کروات, نتیجه مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کروات, نتیجه مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کروات المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کروات, ماجرای مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کروات المپیک ریو ,جزییات مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کروات در المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کروات, عکس مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کروات در المپیک ریو, عکس های مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کروات, نتیجه مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کروات, نتیجه مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کروات در المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کروات, ماجرای مسابقه کیمیا علیزاده با حریف کروات در المپیک ریو

جزییات پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کرواسی المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کرواسی, عکس پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کرواسی المپیک ریو, عکس های پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کرواسی, نتیجه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کرواسی, نتیجه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کرواسی المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کرواسی, ماجرای پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کرواسی المپیک ریو ,جزییات پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کرواسی در المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کرواسی, عکس پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کرواسی در المپیک ریو, عکس های پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کرواسی, نتیجه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کرواسی, نتیجه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کرواسی در المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کرواسی, ماجرای پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کرواسی در المپیک ریو

جزییات پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات, عکس پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات المپیک ریو, عکس های پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات, نتیجه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات, نتیجه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات, ماجرای پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات المپیک ریو ,جزییات پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات در المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات, عکس پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات در المپیک ریو, عکس های پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات, نتیجه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات, نتیجه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات در المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات, ماجرای پیروزی کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات در المپیک ریو

جزییات برد کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات المپیک ریو, دانلود فیلم برد کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات, عکس برد کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات المپیک ریو, عکس های برد کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات, نتیجه برد کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات, نتیجه برد کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات المپیک ریو, فیلم لحظه برد کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات, ماجرای برد کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات المپیک ریو ,جزییات برد کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات در المپیک ریو, دانلود فیلم برد کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات, عکس برد کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات در المپیک ریو, عکس های برد کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات, نتیجه برد کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات, نتیجه برد کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات در المپیک ریو, فیلم لحظه برد کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات, ماجرای برد کیمیا علیزاده مقابل حریف کروات در المپیک ریو


جزییات شکست کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی المپیک ریو, دانلود فیلم شکست کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی, عکس شکست کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی المپیک ریو, عکس های شکست کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی, نتیجه شکست کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی, نتیجه شکست کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی المپیک ریو, فیلم لحظه شکست کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی, ماجرای شکست کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی المپیک ریو ,جزییات شکست کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی در المپیک ریو, دانلود فیلم شکست کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی, عکس شکست کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی در المپیک ریو, عکس های شکست کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی, نتیجه شکست کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی, نتیجه شکست کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی در المپیک ریو, فیلم لحظه شکست کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی, ماجرای شکست کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی در المپیک ریو

جزییات باخت کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی المپیک ریو, دانلود فیلم باخت کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی, عکس باخت کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی المپیک ریو, عکس های باخت کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی, نتیجه باخت کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی, نتیجه باخت کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی المپیک ریو, فیلم لحظه باخت کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی, ماجرای باخت کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی المپیک ریو ,جزییات باخت کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی در المپیک ریو, دانلود فیلم باخت کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی, عکس باخت کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی در المپیک ریو, عکس های باخت کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی, نتیجه باخت کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی, نتیجه باخت کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی در المپیک ریو, فیلم لحظه باخت کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی, ماجرای باخت کیمیا علیزاده مقابل حریف اسپانیایی در المپیک ریو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 207
  • آی پی دیروز : 555
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 1,214
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 6,683
  • بازدید ماه : 13,771
  • بازدید سال : 286,868
  • بازدید کلی : 5,409,069