loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 291 چهارشنبه 27 مرداد 1395 نظرات (0)

قاسم رضایی نماینده کشورمان در وزن 98 کیلوگرم کشتی فرنگی است .او یکی از امیدهای مدال طلای ایران در این المپیک است.رضایی طلای المپیک لندن را در کارنامه دارد.شما می توانید تمام اطلاعات ، اخبار ، فیلم و عکسهای این ورزشکار خوب کشورمان را در این پست دنبال کنید.نظر فراموش نشه!

قاسم رضایی با قدرت آغاز کرد

قاسم رضایی کشتی گیر وزن ۹۸ کیلوگرم کشورمان در اولین رقابت به مصاف مورا از ونزویلا رفت تا یکی دیگر از امیدهای طلای فرنگی ایران کار خود را آغاز کند. قبل از شروع رقابت‌ها محمد بنا در مورد قاسم رضایی گفته بود ما از مدال او مطمئنیم و فقط به دنبال بهترین رنگ هستیم.


هنوز یک دقیقه و 30 ثانیه از این کشتی نگذشته بود که داور به حریف ونزوئلای اخطار داد تا او در خاک قاسم بنشیند. همین فرصت کافی بود تا امید اول طلای ایران با 4 بارانداز پی در پی همان جا نتیجه را 8 بر صفر کند تا داور با رأی امتیاز عالی و ضربه فنی دست قاسم رضایی را در کمترین فرصت به عنوان برنده مبارزه بالا بگیرد.

دانلود فیلم پیروزی دیدنی قاسم رضایی مقابل حریف ونزوئلایی

با شکست ناباورانه قاسم رضایی؛

فرنگی بدون طلا تمام کرد

سومین دور از رقابت های کشتی فرنگی المپیک در وزن 98 کیلوگرم با حضور قاسم رضایی روی تشک همراه بود که باید رو در روی دانیل کابررا از کوبا می رفت. قاسم دور اول را با استراحت پشت سر گذاشت و در دور دوم پرز ونزوئلایی را 8 بر صفر و با امتیاز عالی شکست داد تا آماده ادامه راه طلا باشد.


با سوت داور روی تشک A مبارزه قاسم رضایی و دانیل کابررا آغاز شد. مبارزه در سرپا صفر بر صفر جریان پیدا می کرد و با اینکه داور برای یک بار هر دو کشتی کار را به خاک نشاند اما باز هم امتیازی رد و بدل نشد تا زمان اول بدون امتیاز به اتمام رسید.

 


کابررا در همان لحظات ابتدایی زمان دوم قاسم رضایی را از تشک خارج کرد تا یک بر صفر پیش بیافتد. شرایط بد تا جایی ادامه داشت که داور برای کوبایی یک اخطار و امتیاز در نظر گرفت تا کشتی 2 بر صفر جریان پیدا کند. تعادل قاسم رضایی بر هم خورد تا به خاک برود و در فاصله کمتر از یک دقیقه 3 بر صفر عقب بیافتد. کشتی با همین نتیجه به پایان رسید تا امیدهای فرنگی برای طلا کاملا از بین برود.

 

 

 

دانلود فیلم شکست قاسم رضایی مقابل حریف کوبایی

شانس قاسم رضایی برای مدال برنز

با پیروزی دانیل کابررا بر حریف سوئدی خود و صعود به فینال وزن 98 کیلوگرم، قاسم رضایی به جدول بازنده ها رفت تا شانس خود را برای کسب مدال برنز آزمایش کند.  رضایی در اولین نبرد خود باید به مصاف ورزشکار چینی برود که مدال نقره بازی های آسیایی را در اختیار دارد.
به این ترتیب قاسم رضایی این شانس را دارد تا امشب با کسب دومین مدال برنز برای کاروان کشتی فرنگی کشورمان تا اندازه ای ناکامی ریو 2016 را جبران کند.

با اولین برد در راه برنز؛

آغاز شانس مجدد با برد قاسم رضایی

قاسم رضایی بعد از حضور در اولین دیدار شانس مجدد رو در روی دی جایئو قرار گرفت تا تکلیف مدال برنز 98 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک مشخص شود. رضایی که برای مدال ریو انگیزه زیادی دارد با حمله های پی در پی کار خود را آغاز کرد تا حریف با دستور داور به خاک بشیند. بارانداز قاسم او را 2 بر صفر پیش انداخت تا زمان اول با همین امتیاز به پایان برسد.

قاسم رضایی زمان دوم را با نشستن در خاک حریف چینی شروع کرد اما از تشک تکان نخورد تا اینکه داور یک امتیاز و اخطار برای جایئو درخواست کرد. یک بارانداز دیگر از قاسم رضایی به اضافه امتیاز خطار مبارزه را 7بر صفر کرد تا او راهی دیدار رده بندی شود و برای مدال برنز با حریف سوئدی سرشاخ شود.

 

 

 

 

دانلود فیلم پیروزی قاطعانه قاسم رضایی مقابل حریف چینی

 

سکوی سومی برای ایران؛

پایان خوش فرنگی با برنز قاسم رضایی

دیدار رده بندی کشتی فرنگی وزن 98 کیلوگرم المپیک ریو میزبان قاسم رضایی بود که برای کسب مدال برنز با فرنگی کار سوئدی پیکار کند. در همان زمان اول رضایی به آسانی خاک شد و در همان ابتدا 2 امتیاز را به حریف داد. پس از آن داور او را در خاک نشاند تا بارانداز حریف سوئدی زمان اول را 4 بر صفر به سود او کند.

رضایی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۴ از سد استفان شوئن از سوئد گذشت و مدال برنز را بر گردن آویخت.

قاسم رضایی پیش از این پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر  مقابل لوئیس پرز مورا از ونزوئلا به پیروزی رسید و راهی یک‌چهارم نهایی شد، اما در دور سوم نیز با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب دانیل کابررا از کوبا شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند.

با توجه به حضور کشتی‌گیر کوبایی در فینال رضایی به شانس مجدد رفت که در نخستین دیدارش در این مرحله با نتیجه ۷ بر صفر مقابل دی ژیائو، نایب قهرمان بازی‌های آسیایی از چین به پیروزی رسید و گام به دیدار رده‌بندی گذاشت و با برتری به مدال برنز رسید.

 

در این وزن فرنگی کار ارمنستان با برتری در مسابقه فینال به مدال طلا رسید.

تیم ملی کشتی فرنگی که در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن با ۳ مدال طلای، حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی قهرمان شده بود با ۲ مدال برنز سعید عبدولی و قاسم رضایی به کارش پایان داد.

قاسم رضایی با کسب مدال برنز المپیک ریو به تنها فرنگی‌کار ایرانی تبدیل شد که دو مدال المپیک دارد.

 

 

 

دانلود فیلم کسب مقام سومی قاسم رضایی در المپیک ریو

تمام کشورها جمع شده بودند تا مانع موفقیت ما شوند

قاسم رضایی: داوری‌ها علیه ما بود

به نقل از فارس، قاسم رضایی پس از کسب مدال برنز المپیک ریو گفت: کار بسیار سنگینی بود؛ داوری‌ها علیه ما بود و تمام کشورها جمع شده بودند تا مانع موفقیت ما شوند.

 

 

وی ادامه داد: علی‌رغم موفقیت‌های لندن در ریو، همه ظاهرا می‌خواهند که ما موفق نباشیم، اما خوشحالم که توانستیم دو مدال برنز بگیریم.

 

دارنده مدال طلای المپیک لندن تصریح کرد: برخی کشورها نمی‌خواهند ما مدال بگیریم؛ تمام تیم تلاش کردند، اما مسایلی که در کشتی دنیا وجود دارد؛ نمی‌خواهند موفقیت کشتی ایران را ببینند و نمی‌خواهند ما مدال بگیریم.

 

دانلود فیلم صحبتهای محمد بنا و قاسم رضایی بعد موفقیت در رده‌بندی

 

 

جزییات پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف ونزوئلایی المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف ونزوئلایی, عکس پیروزی قاسم ر

قاسم رضایی تست دوپینگ داد

به نقل از ایرنا، بلافاصله بعد ازبرگزاری مراسم توزیع مدال های وزن 98 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی المپیک، از سوی ماموران تیم کنترل دوپینگ بازی ها از مدال آوران این وزن تست دوپینگ گرفته شد.قاسم رضایی نیز به عنوان نفر سوم المپیک در این وزن تست دوپینگ داد.

قاسم رضایی اولین فرنگی‌کار تاریخ ایران با ۲ مدال المپیک

کسب نهمین مدال کشتی فرنگی ایران در المپیک‌ها

به نقل از فارس، قاسم رضایی که مدال طلای المپیک 2012 لندن را در کارنامه خود داشت، توانست در بازی‌های المپیک 2016 برزیل نیز یک مدال برنز را بدست آورد و نام خود را بعنوان اولین فرنگی‌کار ایرانی که دو مدال المپیک را در کارنامه خود دارد ثبت کرد. رضایی همچنین یک مدال نقره و دو مدال برنز جهان را در کارنامه ورزشی خود دارد.

 

 

رضایی با کسب مدال برنز المپیک ریو، نهمین مدال تاریخ کشتی فرنگی ایران در المپیک ها را بدست آورد.

 



اسامی مدال آوران کشتی فرنگی ایران در المپیک ها به شرح زیر است:

1960 رم (ایتالیا)

 

52 کیلوگرم: محمد پذیرایی (برنز)

 

1972 مونیخ (آلمان)

 

48 کیلوگرم: رحیم علی‌آبادی (نقره)

 

2012 لندن (انگلستان)

 

55 کیلوگرم: حمید سوریان (مدال طلا)

 

60 کیلوگرم: امید نوروزی (مدال طلا)

 

96 کیلوگرم: قاسم رضایی (مدال طلا)

 

2016 ریودوژانیرو (برزیل)

 

75 کیلوگرم: سعید عبدولی (مدال برنز)

 

98 کیلوگرم: قاسم رضایی (مدال برنز)

 

دانلود فیلم مراسم اهدای مدال برنز قاسم رضایی

دانلود فیلم شادی همشهری‌های قاسم رضایی مقابل درب منزل او

دانلود فیلم حواشی کامل رقابت امید نوروزی و قاسم رضایی

 

10 مرد برتر ایران در تاریخ المپیک‌ها

قاسم رضایی با رسول خادم مساوی کرد

قاسم رضایی، در حالی این مدال برنز را به طلای المپیک افزود که یک نقره و 2 برنز جهانی هم دارد.


او در حالی 2 مدالی شد که قبل از او نفرت زیر در این جدول بیش از یک مدال برای ایران در المپیک آورده بودند.

 


**پر افتخارترین مردان ایران در تاریخ المپیک


1-هادی ساعی:2 طلا و یک برنز
2-حسین رضا زاده:2 طلا
3-غلامرضا تختی: یک طلا، یک نقره و یک برنز
4-محمد نصیری: یک طلا، یک نقره و یک برنز
5-کیانوش رستمی: یک طلا و یک نقره
6-رسول خادم: یک طلا و یک برنز
7-قاسم رضایی: یک طلا و یک برنز
8-عسکری محمدیان:2 نقره
9-محمود نامجو: یک نقره و یک برنز
10-امیررضا خادم:2 برنز

 

 

قاسم رضایی دومین فرنگی کار پر مدال تاریخ ایران

 در تاریخ کشتی ایران به جز این 2 فرنگی کار که به ترتیب 7 و 5 مدال دارند، آزادکاران زیادی پر مدال بوده‌اند، مردان آزادکاری که بیش از 4 مدال جهانی و المپیکی دارند عبارتند از: غلامرضا تختی، سیف پور، ابراهیم جواد پور، عبدالله موحد، رسول خادم، علیرضا حیدری، علیرضا دبیر و....


اگر رضا یزدانی و حسن رحیمی در این دوره مدال بگیرند آنها هم صاحب 5 مدال در تاریخ کشتی خود خواهند شد.

باراندازهای وحشتناک قاسم رضایی(عکس)

رضایی که در کشتی‌ دوم مقابل حریف کوبایی نمایشی پایین‌تر از سطح انتظارات داشت، با توجه به صعود این حریف به فینال در گروه شانس مجدد بخت خود را آزمایش کرد و با دو پیروزی مقابل حریفان چینی و سوئدی مدال برنز گرفت.


رضایی متبحرترین کشتی‌گیر ایران در اجرای فن بارانداز بود و 3 حریف خود را در این مسابقات با استفاده از این فن مغلوب کرد. کار او بخصوص در دیدار آخر مقابل حریف سوئدی در حالی که 4 امتیاز از وی عقب بود، کم‌نظیر ارزیابی شده است. شاید اگر رضایی در دیدار مقابل حریف کوبایی هم می‌توانست بارانداز خود را کامل اجرا کند، به فینال و شاید مدال طلا می‌رسید.


دو بارانداز سرنوشت‌ساز قاسم در المپیک ریو را ببینید.

 

 


عکس‌ها از ایرنا


 

 

 

ضایی مقابل حریف ونزوئلایی

المپیک ریو, عکس های پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف ونزوئلایی, نتیجه پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف ونزوئلایی, نتیجه پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف ونزوئلایی المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف ونزوئلایی, ماجرای پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف ونزوئلایی المپیک ریو ,جزییات پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف ونزوئلایی در المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف ونزوئلایی, عکس پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف ونزوئلایی در المپیک ریو, عکس های پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف ونزوئلایی, نتیجه پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف ونزوئلایی, نتیجه پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف ونزوئلایی در المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف ونزوئلایی, ماجرای پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف ونزوئلایی در المپیک ریو

جزییات شکست قاسم رضایی مقابل حریف کوبایی المپیک ریو, دانلود فیلم شکست قاسم رضایی مقابل حریف کوبایی, عکس شکست قاسم رضایی مقابل حریف کوبایی المپیک ریو, عکس های شکست قاسم رضایی مقابل حریف کوبایی, نتیجه شکست قاسم رضایی مقابل حریف کوبایی, نتیجه شکست قاسم رضایی مقابل حریف کوبایی المپیک ریو, فیلم لحظه شکست قاسم رضایی مقابل حریف کوبایی, ماجرای شکست قاسم رضایی مقابل حریف کوبایی المپیک ریو ,جزییات شکست قاسم رضایی مقابل حریف کوبایی در المپیک ریو, دانلود فیلم شکست قاسم رضایی مقابل حریف کوبایی, عکس شکست قاسم رضایی مقابل حریف کوبایی در المپیک ریو, عکس های شکست قاسم رضایی مقابل حریف کوبایی, نتیجه شکست قاسم رضایی مقابل حریف کوبایی, نتیجه شکست قاسم رضایی مقابل حریف کوبایی در المپیک ریو, فیلم لحظه شکست قاسم رضایی مقابل حریف کوبایی, ماجرای شکست قاسم رضایی مقابل حریف کوبایی در المپیک ریو
 

جزییات پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف چینی المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف چینی, عکس پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف چینی المپیک ریو, عکس های پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف چینی, نتیجه پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف چینی, نتیجه پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف چینی المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف چینی, ماجرای پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف چینی المپیک ریو ,جزییات پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف چینی در المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف چینی, عکس پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف چینی در المپیک ریو, عکس های پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف چینی, نتیجه پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف چینی, نتیجه پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف چینی در المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف چینی, ماجرای پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف چینی در المپیک ریو

جزییات پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف سوئدی المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف سوئدی, عکس پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف سوئدی المپیک ریو, عکس های پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف سوئدی, نتیجه پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف سوئدی, نتیجه پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف سوئدی المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف سوئدی, ماجرای پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف سوئدی المپیک ریو ,جزییات پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف سوئدی در المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف سوئدی, عکس پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف سوئدی در المپیک ریو, عکس های پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف سوئدی, نتیجه پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف سوئدی, نتیجه پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف سوئدی در المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف سوئدی, ماجرای پیروزی قاسم رضایی مقابل حریف سوئدی در المپیک ریو


 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 591
  • بازدید امروز : 271
  • باردید دیروز : 2,711
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 271
  • بازدید ماه : 26,267
  • بازدید سال : 299,364
  • بازدید کلی : 5,421,565