loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 297 سه شنبه 26 مرداد 1395 نظرات (0)

حبیب الله اخلاقی نماینده کشورمان در وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی است .او یکی از امیدهای مدال ایران در این المپیک است.شما می توانید تمام اطلاعات ، اخبار ، فیلم و عکسهای این ورزشکار خوب کشورمان را در این پست دنبال کنید.نظر فراموش نشه!

بررسی کشتی های امروز فرنگی کاران؛

سرشاخ با پسر آشنای آذربایجانی

رقابتهای کشتی فرنگی المپیک ریو در وزن 85 کیلوگرم حال و هوای خاصی خواهد داشت.حبیب الله اخلاقی پسر خوب کشتی ایران و یکی از باتجربه های این وزن بدون شک از شانس های مدال است.در المپیک 6 وزنه امسال ، وزن چهارم هم پر از مدعی صاحبنام است.حبیب کشتی ایران در وزنی که 21 نفر در آن شرکت کرده اند در دور اول به مصاف زاکاری برگ از سوئد می رود.


در صورت پیروزی احتمالی ، اخلاقی در دور بعد به مصاف برنده سامان طهماسبی کشتی گیر ایرانی الاصل جمهوری آذربایجان و داوید چاکوتادزه روس می رود.سامان طهماسبی از کشتی گیران پرمدال این وزن دارای چند مدال جهانی از جمله نقره 2013 بوداپست و 2014 تاشکند است.سامان عزم خود را برای کسب طلای این وزن جزم کرده است.

 


روسها هم با چاکوتادزه در پی تصاحب خوشرنگ ترین مدال این وزن هستند.از ویکتور لورینچ مجار دارنده مدال برنز جهانی 2014 تاشکند ، ماکسیم مانوکیان ارمنستانی و رستم آساکالوف ازبک، نائب قهرمان جهان از دیگر مدعیان هم گروه با اخلاقی میتوان نام برد.

 


اما بدون شک در سمت مقابل و از مدعیان اصلی میتوان به ژان بلنیوک اوکراینی دارای مدال طلای جهان اشاره کرد.بلنیوک که امسال در لتونی و در رقابتهای قهرمانی اروپا نیز قهرمان شده به دنبال تکمیل افتخارات و خوشرنگ ترین مدال خواهد بود.جاوید حمزاتوف بلاروس هم در سالهای اخیر از مدعیان سنتی این وزن محسوب می شود. حبیب اخلاقی که دارای مدالهای ارزشمند جهانیه و المپیک لندن رو هم هر چند با ناکامی تجربه کرده باز هم با اتکا به قدرت بدنی مطلوب و تاکتیک بیرون راندن حریفان از تشک به دنبال کسب افتخار است. حبیب از فرصتش میخواد به بهترین نحو استفاده کنه چون میدونه  شاید البته شاید آخرین المپیک دوران قهرمانیش باشد.

 


بشیر باباجان زاده بابلی نماینده سنگین وزن ایران هم در ضیافت بزرگ قهرمانان در ریو است. در وزنی که 19 نفر وزن کشیدند ، بشیر در دور اول استراحت میکند. دارنده مدال برنز جهان در سال 2011 استانبول در دور دوم با کیانگ منگ از چین قرار می گیرد که او هم برای طلایی شدن کار بسیار مشکلی را پیش رو دارد. کشتی‌گیر سنگین وزن ایران در صورت برتری با تنالیف قزاق یا پوپ آلمانی مبارزه خواهد کرد. صباح شریعتی، کشتی‌گیر ایرانی آذربایجان و رضا کایالپ ترک در گروه بشیر هستند.

دانلود کلیپ بیوگرافی ورزشی محمدرضا براری و اخلاقی

 

اخلاقی گام اول را محکم برداشت

حبیب الله اخلاقی فرنگی کار 85 کیلو کشورمان در یک نبرد یک طرفه توانست با نتیجه 10 بر صفر حریف سوئدی خود را در چهار دقیقه ابتدایی شکست دهد.


اخلاقی که در این نبرد کشتی گیر برتر میدان بود، اجازه کار به حریف خود سوئدی نداد تا پیش از دیدار با چاکوتادزه برای این حریف روس خود خط و نشان کشیده باشد.

 


چاکوتادزه در اولین دیدار خود توانست سامان طهماسبی را از پیش روی بردارد.

 

 

 

دانلود فیلم مسابقه اخلاقی 10 - 0 حریف سوئدی

چاکوتادزه-اخلاقی، میدان مرد دوم ونهم

نکته مهم این است که حبیب اخلاقی بر اساس آخرین اعلام فیلا،در وزن خود نفر نهم است در حالی که چاکوتادزه در وزن مورد اشاره یعنی همین وزن نفر دوم دنیا است.


امیدواریم حبیب اخلاقی با برد برابر حریف قدرتمند روسیه خودش را یک قدم به مدال نزدیک کند،هرچند اگر او ببازد با توجه به قدرت بالای چاکوتادزه صاحب بخت مداب برنز هم میماند با این حال امیدوار هستیم که اخلاقی این حریف را ببرد تا کشتی فرنگی مثل المپیک لندن بزرگ وروحیه ساز بماند.

 

 

اخلاقی هم ضربه شد

حبیب الله اخلاقی در دومین دیدار خود برابر چاکوتادزاده روس ضربه فنی شد. چاکوتادزده که یکی از مدعیان قهرمانی در این وزن است امتیازات ابتدایی خود را با خارج کردن پای بازیکن ایران از تشک گرفت اما در ادامه موفق شد تا ورزشکار ما را ضربه فی کند.


سه دقیقه ابتدایی این نبرد با نتیجه سه بر دو به سود کشتی گیر روس به پایان رسید اما در ابتدای سه دقیقه دوم این مسابقه ورزشکار روس توانست کشتی گیر کشورمان را ضربه فنی کند.
حالا اخلاقی باید امیدوار باشد تا چاکوتادزه راهی فینال شود تا کشتی گیر کشورمان در جدول بازنده حاضر شود.

 

 

دانلود فیلم ضربه فنی شدن اخلاقی مقابل حریف روس

شانس بالای اخلاقی برای برنز

حبیب اخلاقی پس از پیروزی در دیدار اول مبارزه دوم را مقابل چاکوتادزه روس واگذار کرد تا در انتظار فینالیست شدن او و حضور اخلاقی در جدول شانس مجدد باشد. چاکوتادزه دیدار بعدی اخلاقی را مقابل کشتی‌گیر آلمانی به پیروزی 8 بر صفر رسید تا با فینالیست شدن یک قدم فاصله داشته باشد. در این صورت حبیب‌الله اخلاقی کار خود را برای کسب مدال برنز ادامه می‌دهد.

بعد از اینکه حبیب‌الله اخلاقی کشتی‌گیر فرنگی‌کار 85 کیلوگرم ایران در دومین مبارزه خود مقابل چاکوتادزه روس شکست خورد، چشم‌ها در انتظار این کشتی‌گیر روس بود تا فینالیست شود و به واسطه نماینده ایران به جدول شانس مجدد راه پیدا کند.

 


لحظاتی پیش چاکوتادزه با پیروزی 7 ـ 1 مقابل فرنگی کار مجاری راهی فینال شد تا اخلاقی مثل سوریان و عبدولی شانس دوباره کسب مدال برنز را به دست بیاورد. او در اولین دیدار رو در روی سامان طهماسبی، فرنگی کار ایرانی الاصل آذربایجان خواهد رفت. علاقه مندان به کشتی امیدوار بودند این دو در نیمه نهایی یکدیگر را مقالات کنند اما حالا مبارزه این دو به دیدار اول شانس مجدد برای کسب مدال برنز موکول شد.

 

تا ساعاتی دیگر مبارزه اخلاقی و طهماسبی؛

جنگ ایران مقابل ایران؛ برای برنز

 


چاکوتادزه روس در دومین دیدار حبیب الله اخلاقی او را ضربه فنی کرد تا او را در انتظار فینالیست شدن حریف روس نگه دارد. حالا چاکوتادزه راهی فینال شده است تا اخلاقی یک بار دیگر برای مدال تلاش کند. در اولین دیدار خود حریف ویژه ای دارد، سامان طهماسبی فرنگی کار 85 کیلوگرم آذربایجان. این مصاف فرنگی کاران المپیکی ایران در 2 دوره گدشته خواهد بود چرا که سامان در المپیک پکن با دوبنده ایران کشتی گرفت و نماینده 85 کیلوگرم فرنگی در لندن اخلاقی بود.

حالا این دو کشتی گیر در دیدار اول شانس مجدد برای کسب مدال نقره و این بار در المپیک ریو به هم خورده اند تا یک جدال ایرانی تکلیف مدال برنز این وزن را تا حد زیادی مشخص کند. این مبارزه از ساعت ٢٣:٣٨ دقیقه امشب به وقت تهران انجام خواهد شد.

 

با برد مقابل سامان طهماسبی؛

حبیب اخلاقی؛ نزدیک‌تر به برنز

چاکوتادزه روس در دومین دیدار حبیب الله اخلاقی او را ضربه فنی کرد تا او را در انتظار فینالیست شدن حریف روس نگه دارد. چاکوتادزه راهی فینال شد تا اخلاقی یک بار دیگر برای مدال تلاش کند. در اولین دیدار خود حریف ویژه ای دارد، سامان طهماسبی فرنگی کار 85 کیلوگرم آذربایجان. این مصاف فرنگی کاران المپیکی ایران در 2 دوره گدشته خواهد بود چرا که سامان در المپیک پکن با دوبنده ایران کشتی گرفت و نماینده 85 کیلوگرم فرنگی در لندن اخلاقی بود.


 حالا این دو در دیدار اول شانس مجدد برای کسب مدال نقره و این بار در المپیک ریو در مبارزه ای رو در رو به تشک رفتند تا یک جدال ایرانی تکلیف مدال برنز این وزن را تا حد زیادی مشخص کند. زمان اول هیچ یک از دو کشتی گیر به حریف یورش نبردند تا در پایان آن صفر بر صفر به پایان برسد.

 


اما زمان دوم متفاوت شد. داور با یک اخطار به هر دو یک امتیاز را برای اخلاقی و طهماسبی داد و پس از آن حبیب حریف را از تشک خارج کرد تا نتیجه در پایان 3 بر 2 به سود او شود و ایران یک بار دیگر شانس کسب مدال برنز در فرنگی را به دست بیاورد.

وی برای کسب مدال برنز باید ساعت 00:05 به مصاف حریفی از آلمان برود.

 

دانلود فیلم پیروزی اخلاقی مقابل طهماسبی و حضور در رده بندی

با شکست اخلاقی مقابل دنیس کودلا آلمانی؛

پایان رویای دومین برنز فرنگی

آخرین مبارزه وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی برای رسیدن به دیدار تعیین کننده مدال برنز بین حبیب اخلاقی از ایران و دنیس کودلا از آلمان انجام شد. اخلاقی با برد مقابل طهماسبی به این دیدار راه پیدا کرده بود و برنده این بازی به مرحله بعد می رفت تا تکلیف مدال برنز در آنجا مشخص شود.

وقت اول مثل کشتی قبل اخلاقی صفر بر صفر و بدون رد و بدل شدن هیچ فنی به اتمام رسید و دقیقا مثل دیدار گذشته دو امتیاز ابتدایی مبارزه از دو اخطار کم کاری از سوی داور به دست آمد. دنیس کودلا آخرین امتیاز را گرفته بود و با توجه به قوانین برنده بازی بود. در پایان این اتفاق افتاد و اخلاقی با امتیازات یک بر یک و با توجه به امتیاز آخری که دنیس کودلا گرفته بود بازنده بازی اعلام شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود فیلم شکست اخلاقی مقابل حریف آلمانی و از دست دادن مدال برنز

خداحافظی اخلاقی از دنیای کشتی

به نقل از تسنیم، حبیب‌الله اخلاقی که در مرحله شانس مجدد رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2016 ریو مقابل دنیس ماکسیمیلیان کودلا از آلمان شکست خورد و از رسیدن به مرحله رده‌بندی باز ماند، از دنیای کشتی خداحافظی کرد.

 

فرنگی‌کار دسته 85 کیلوگرم کشورمان دارنده دو مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان و مدال طلای بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون بود.

 

سال‌ها برای کسب مدال المپیک کار کردم، اما نشد

اخلاقی: گفته بودم می‌روم، دلیلی ندارد بمانم

به نقل از تسنیم حبیب اخلاقی در خصوص شکست مقابل حریف آلمانی‌اش و حذف از بازی‌های المپیک 2016 ریو، اظهارداشت: شرمنده مردم شدم، اما زحمت خودم را کشیدم.

 

 

وی با انتقاد از نوع قضاوت داوران در مسابقات المپیک افزود: متأسفانه داوران نوبتی امتیاز و اخطار می‌دهند و تنها در کشتی‌های ایرانی‌ها این اتفاق می‌افتد تا ما پیروز نشویم.

 

فرنگی‌کار وزن 85 کیلوگرم کشتی کشورمان خاطرنشان کرد: در کشتی مقابل آذربایجان هم قصد داشتند من را بازنده کنند، اما من کشتی‌گیر را بیرون بردم تا توانستم امتیاز گرفته و برنده شوم.

 

اخلاقی در پاسخ به این سؤال که چرا از دنیای کشتی خداحافظی کرد، گفت: از قبل هم گفته بودم که بعد از المپیک می‌روم و دیگر دلیلی ندارد بمانم.

 

وی خاطرنشان کرد: دوست داشتم مدال المپیک را هم کسب کنم، اما نشد. من برای رسیدن به مدال المپیک سال‌ها زحمت کشیدم. شرمنده مردم و کادرفنی شدم، اما اصلا کم نگذاشتم.

 

 

 

 

اسماعیل‌نژاد:

برای شکست اخلاقی برنامه‌ریزی کرده بودند

به نقل از تسنیم، حمیدرضا اسماعیل‌نژاد درباره عملکرد حبیب الله اخلاقی و بشیر باباجان زاده اظهار داشت: باباجان‌زاده می‌توانست بهتر کار کند و نتیجه بهتری بگیرد اما این اتفاق رخ نداد و کادر فنی و شخص محمد بنا از عملکرد او راضی نیست.

 

 

وی درباره اخلاقی عنوان کرد: کشتی حبیب برای همه شناخته شده است و حریفان آنالیز خوبی از او داشتند. اخلاقی آخرین سال ورزش قهرمانی‌اش را پشت سر گذاشت. می‌گویند المپیک جای باتجربه‌هاست و میدان تجربه‌اندوزی نیست اما گاهی اوقات باید به جوان ها میدان داد تا تجربه کسب کنند.

 

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: در وزن 85 کیلوگرم نظر بنا تا آخرین روزها روی طاهری بود اما در نهایت اخلاقی انتخاب شد و در المپیک شرکت کرد.

 

اسماعیل‌نژاد با اشاره به قضاوت داوران تصریح کرد: در رقابت با طهماسبی ابتدا به او و سپس به اخلاقی اخطار دادند و اگر حبیب امتیاز نمی‌گرفت یک بر یک او را بازنده می‌کردند. این موضوع برنامه‌ریزی شده بود و در کشتی نماینده آلمان هم دیده شد.

 

وی اظهار داشت: کادر فنی فعلی برای المپیک لندن 4 سال زمان داشتند اما در این دوره 10 ماه فرصت در اختیار ما بود. در این مدت در سنگین وزن اتفاقاتی رخ داد و در نهایت باباجان زاده انتخاب شد که او هم عملکرد خوبی نداشت.

 

مربی تیم ملی فرنگی درباره قرعه امید نوروزی و قاسم رضایی گفت: شرایط خوب است و مطمئنا فردا نتیجه می گیریم. البته اگر اجازه دهند هر دو نماینده ما فردا در فینال حاضر خواهند بود.

 

 

حبیب اخلاقی هم خود را بازنشسته کرد؛

خداحافظ با اخلاق

پس از اینکه در دیدار شانس مجدد مقابل دنیس کودلا آلمانی شکست خورد تصمیم گرفت تا دیگر از دنیای قهرمانی خداحافظی کند. حالا حبیب اخلاقی با خیال راحت می تواند به دختر کوچولویش برسد و وقت بیشتری برای بودن با خانواده اش بگذارد. مرد خوش خنده کشتی فرنگی ایران درست چهار سال پیش و در روزهایی که خداوند به او دختری هدیه داده بود، اندیمشک را ترک کرد تا برای اردوهای شبانه روزی المپیک لندن در کنار سایر ملی پوشان، تمریناتش را آغاز کند. 


حبیب می خندید اما دلش گرفته بود از این جدایی اجباری، جاییکه همسرش بیشتر از همیشه به او و پدر دخترش احتیاج داشت. حبیب در لندن هم در همان گام های اول قافیه را باخت تا المپیک برای او با ناکامی به پایان برسد. گذشت و گذشت تا دوباره به المپیک رسیدیم ، این بار ریو. باز هم حبیب خنده روی داستان ما ترک دیار کرد و دختر چهار ساله اش را با مادرش تنها گذاشت تا شاید این بار با دست پر و یک مدال خوشرنگ، جبران این سالهای تنهایی را برای خانواده اش تلافی کند. اما چه حیف که باز هم اخلاقی حریف المپین های رقیب نشد و با دو باخت به جمع چهار کشتی گیر برتر ریو نرسید.


مرد خوش اخلاق کشتی ما با پایان رقابتهایش در ریو خداحافظیش از دنیای قهرمانی را اعلام کرد تا حالا خوش حالترین آدم دنیا، دختر بچه حبیب الله باشد. مرد محبوب محمد بنا بدون شک هرآنچه که در توان داشت را در تشک های بی قواره ریو خرج کرد تا آقای خاص کشتی ایران از انتخابش پشیمان نباشد. اخلاقی در این سالها به مانند و مفهوم کنیه اش ، همواره خندید و خوش اخلاقی کرد، چه آن زمان که قهرمانی دنیا را تجربه کرد و چه آن لحظاتی که بازنده از تشک کشتی بیرون آمد.

دانلود کلیپ حبیب الله اخلاقی و عدم موفقیت در المپیک 2016

 

 



جزییات ضربه فنی شدن اخلاقی مقابل حریف روس المپیک ریو, دانلود فیلم ضربه فنی شدن اخلاقی مقابل حریف روس, عکس ضربه فنی شدن اخلاقی مقابل حریف روس المپیک ریو, عکس های ضربه فنی شدن اخلاقی مقابل حریف روس, نتیجه ضربه فنی شدن اخلاقی مقابل حریف روس, نتیجه ضربه فنی شدن اخلاقی مقابل حریف روس المپیک ریو, فیلم لحظه ضربه فنی شدن اخلاقی مقابل حریف روس, ماجرای ضربه فنی شدن اخلاقی مقابل حریف روس المپیک ریو ,جزییات ضربه فنی شدن اخلاقی مقابل حریف روس در المپیک ریو, دانلود فیلم ضربه فنی شدن اخلاقی مقابل حریف روس, عکس ضربه فنی شدن اخلاقی مقابل حریف روس در المپیک ریو, عکس های ضربه فنی شدن اخلاقی مقابل حریف روس, نتیجه ضربه فنی شدن اخلاقی مقابل حریف روس, نتیجه ضربه فنی شدن اخلاقی مقابل حریف روس در المپیک ریو, فیلم لحظه ضربه فنی شدن اخلاقی مقابل حریف روس, ماجرای ضربه فنی شدن اخلاقی مقابل حریف روس در المپیک ریو

جزییات ضربه شدن اخلاقی مقابل حریف روس المپیک ریو, دانلود فیلم ضربه شدن اخلاقی مقابل حریف روس, عکس ضربه شدن اخلاقی مقابل حریف روس المپیک ریو, عکس های ضربه شدن اخلاقی مقابل حریف روس, نتیجه ضربه شدن اخلاقی مقابل حریف روس, نتیجه ضربه شدن اخلاقی مقابل حریف روس المپیک ریو, فیلم لحظه ضربه شدن اخلاقی مقابل حریف روس, ماجرای ضربه شدن اخلاقی مقابل حریف روس المپیک ریو ,جزییات ضربه شدن اخلاقی مقابل حریف روس در المپیک ریو, دانلود فیلم ضربه شدن اخلاقی مقابل حریف روس, عکس ضربه شدن اخلاقی مقابل حریف روس در المپیک ریو, عکس های ضربه شدن اخلاقی مقابل حریف روس, نتیجه ضربه شدن اخلاقی مقابل حریف روس, نتیجه ضربه شدن اخلاقی مقابل حریف روس در المپیک ریو, فیلم لحظه ضربه شدن اخلاقی مقابل حریف روس, ماجرای ضربه شدن اخلاقی مقابل حریف روس در المپیک ریو

 

 بیوگرافی اخلاقی , عکسهای اخلاقی , فیلم اخلاقی , افتخارات اخلاقی , مصدومیت اخلاقی , برنامه مسابقات اخلاقی در المپیک ریو , برنامه مسابقات اخلاقی در المپیک 2016 , برنامه مسابقات اخلاقی در المپیک برزیل , قرعه مسابقات اخلاقی در المپیک ریو , قرعه مسابقات اخلاقی در المپیک 2016 , قرعه مسابقات اخلاقی در المپیک برزیل , فیلم مسابقات اخلاقی در المپیک ریو , فیلم مسابقات اخلاقی در المپیک 2016 , فیلم مسابقات اخلاقی در المپیک برزیل , عکسهای اخلاقی در برزیل

جزییات مسابقه اخلاقی با حریف سوئدی المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه اخلاقی با حریف سوئدی, عکس مسابقه اخلاقی با حریف سوئدی المپیک ریو, عکس های مسابقه اخلاقی با حریف سوئدی, نتیجه مسابقه اخلاقی با حریف سوئدی, نتیجه مسابقه اخلاقی با حریف سوئدی المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه اخلاقی با حریف سوئدی, ماجرای مسابقه اخلاقی با حریف سوئدی المپیک ریو ,جزییات مسابقه اخلاقی با حریف سوئدی در المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه اخلاقی با حریف سوئدی, عکس مسابقه اخلاقی با حریف سوئدی در المپیک ریو, عکس های مسابقه اخلاقی با حریف سوئدی, نتیجه مسابقه اخلاقی با حریف سوئدی, نتیجه مسابقه اخلاقی با حریف سوئدی در المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه اخلاقی با حریف سوئدی, ماجرای مسابقه اخلاقی با حریف سوئدی در المپیک ریو

جزییات مسابقه اخلاقی با حریف روسی المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه اخلاقی با حریف روسی, عکس مسابقه اخلاقی با حریف روسی المپیک ریو, عکس های مسابقه اخلاقی با حریف روسی, نتیجه مسابقه اخلاقی با حریف روسی, نتیجه مسابقه اخلاقی با حریف روسی المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه اخلاقی با حریف روسی, ماجرای مسابقه اخلاقی با حریف روسی المپیک ریو ,جزییات مسابقه اخلاقی با حریف روسی در المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه اخلاقی با حریف روسی, عکس مسابقه اخلاقی با حریف روسی در المپیک ریو, عکس های مسابقه اخلاقی با حریف روسی, نتیجه مسابقه اخلاقی با حریف روسی, نتیجه مسابقه اخلاقی با حریف روسی در المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه اخلاقی با حریف روسی, ماجرای مسابقه اخلاقی با حریف روسی در المپیک ریو

جزییات مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی, عکس مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی المپیک ریو, عکس های مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی, نتیجه مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی, نتیجه مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی, ماجرای مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی المپیک ریو ,جزییات مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی در المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی, عکس مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی در المپیک ریو, عکس های مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی, نتیجه مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی, نتیجه مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی در المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی, ماجرای مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی در المپیک ریو
جزییات مسابقه  اخلاقی با سامان طهماسبی المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه  اخلاقی با سامان طهماسبی, عکس مسابقه  اخلاقی با سامان طهماسبی المپیک ریو, عکس های مسابقه  اخلاقی با سامان طهماسبی, نتیجه مسابقه  اخلاقی با سامان طهماسبی, نتیجه مسابقه  اخلاقی با سامان طهماسبی المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه  اخلاقی با سامان طهماسبی, ماجرای مسابقه  اخلاقی با سامان طهماسبی المپیک ریو ,جزییات مسابقه  اخلاقی با سامان طهماسبی در المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه  اخلاقی با سامان طهماسبی, عکس مسابقه  اخلاقی با سامان طهماسبی در المپیک ریو, عکس های مسابقه  اخلاقی با سامان طهماسبی, نتیجه مسابقه  اخلاقی با سامان طهماسبی, نتیجه مسابقه  اخلاقی با سامان طهماسبی در المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه  اخلاقی با سامان طهماسبی, ماجرای مسابقه  اخلاقی با سامان طهماسبی در المپیک ریو
جزییات کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی المپیک ریو, دانلود فیلم کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی, عکس کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی المپیک ریو, عکس های کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی, نتیجه کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی, نتیجه کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی المپیک ریو, فیلم لحظه کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی, ماجرای کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی المپیک ریو ,جزییات کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی در المپیک ریو, دانلود فیلم کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی, عکس کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی در المپیک ریو, عکس های کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی, نتیجه کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی, نتیجه کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی در المپیک ریو, فیلم لحظه کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی, ماجرای کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی در المپیک ریو
جزییات کشتی  اخلاقی با سامان طهماسبی المپیک ریو, دانلود فیلم کشتی  اخلاقی با سامان طهماسبی, عکس کشتی  اخلاقی با سامان طهماسبی المپیک ریو, عکس های کشتی  اخلاقی با سامان طهماسبی, نتیجه کشتی  اخلاقی با سامان طهماسبی, نتیجه کشتی  اخلاقی با سامان طهماسبی المپیک ریو, فیلم لحظه کشتی  اخلاقی با سامان طهماسبی, ماجرای کشتی  اخلاقی با سامان طهماسبی المپیک ریو ,جزییات کشتی  اخلاقی با سامان طهماسبی در المپیک ریو, دانلود فیلم کشتی  اخلاقی با سامان طهماسبی, عکس کشتی  اخلاقی با سامان طهماسبی در المپیک ریو, عکس های کشتی  اخلاقی با سامان طهماسبی, نتیجه کشتی  اخلاقی با سامان طهماسبی, نتیجه کشتی  اخلاقی با سامان طهماسبی در المپیک ریو, فیلم لحظه کشتی  اخلاقی با سامان طهماسبی, ماجرای کشتی  اخلاقی با سامان طهماسبی در المپیک ریو
جزییات مسابقه حبیب الله اخلاقی با حریف آذربایجانی المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه حبیب الله اخلاقی با حریف آذربایجانی, عکس مسابقه حبیب الله اخلاقی با حریف آذربایجانی المپیک ریو, عکس های مسابقه حبیب الله اخلاقی با حریف آذربایجانی, نتیجه مسابقه حبیب الله اخلاقی با حریف آذربایجانی, نتیجه مسابقه حبیب الله اخلاقی با حریف آذربایجانی المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه حبیب الله اخلاقی با حریف آذربایجانی, ماجرای مسابقه حبیب الله اخلاقی با حریف آذربایجانی المپیک ریو ,جزییات مسابقه حبیب الله اخلاقی با حریف آذربایجانی در المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه حبیب الله اخلاقی با حریف آذربایجانی, عکس مسابقه حبیب الله اخلاقی با حریف آذربایجانی در المپیک ریو, عکس های مسابقه حبیب الله اخلاقی با حریف آذربایجانی, نتیجه مسابقه حبیب الله اخلاقی با حریف آذربایجانی, نتیجه مسابقه حبیب الله اخلاقی با حریف آذربایجانی در المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه حبیب الله اخلاقی با حریف آذربایجانی, ماجرای مسابقه حبیب الله اخلاقی با حریف آذربایجانی در المپیک ریو
جزییات مسابقه  اخلاقی با حریف آذربایجانی المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه  اخلاقی با حریف آذربایجانی, عکس مسابقه  اخلاقی با حریف آذربایجانی المپیک ریو, عکس های مسابقه  اخلاقی با حریف آذربایجانی, نتیجه مسابقه  اخلاقی با حریف آذربایجانی, نتیجه مسابقه  اخلاقی با حریف آذربایجانی المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه  اخلاقی با حریف آذربایجانی, ماجرای مسابقه  اخلاقی با حریف آذربایجانی المپیک ریو ,جزییات مسابقه  اخلاقی با حریف آذربایجانی در المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه  اخلاقی با حریف آذربایجانی, عکس مسابقه  اخلاقی با حریف آذربایجانی در المپیک ریو, عکس های مسابقه  اخلاقی با حریف آذربایجانی, نتیجه مسابقه  اخلاقی با حریف آذربایجانی, نتیجه مسابقه  اخلاقی با حریف آذربایجانی در المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه  اخلاقی با حریف آذربایجانی, ماجرای مسابقه  اخلاقی با حریف آذربایجانی در المپیک ریو
 حاشیه های مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود حاشیه های مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود رایگان حاشیه های مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود رایگان حاشیه های مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی با لینک مستقیم , دانلود کلیپ با لینک مستقیم حاشیه های مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود کلیپ جدید حاشیه های مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود حاشیه های مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی با حجم کم , دانلود حاشیه های مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی با فرمت mp4 , دانلود حاشیه های مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی با لینک مستقیم , دانلود حاشیه های مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی با کیفیت عالی بالا , دانلود کلیپ حاشیه های مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود کلیپ حاشیه های مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی کیفیت عالی , دانلود کلیپ کم حجم حاشیه های مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی , کلیپ جدید حاشیه های مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی , کلیپ حاشیه های مسابقه حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی با لینک مستقیم
 حاشیه های مسابقه اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود حاشیه های مسابقه اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود رایگان حاشیه های مسابقه اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود رایگان حاشیه های مسابقه اخلاقی با سامان طهماسبی با لینک مستقیم , دانلود کلیپ با لینک مستقیم حاشیه های مسابقه اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود کلیپ جدید حاشیه های مسابقه اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود حاشیه های مسابقه اخلاقی با سامان طهماسبی با حجم کم , دانلود حاشیه های مسابقه اخلاقی با سامان طهماسبی با فرمت mp4 , دانلود حاشیه های مسابقه اخلاقی با سامان طهماسبی با لینک مستقیم , دانلود حاشیه های مسابقه اخلاقی با سامان طهماسبی با کیفیت عالی بالا , دانلود کلیپ حاشیه های مسابقه اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود کلیپ حاشیه های مسابقه اخلاقی با سامان طهماسبی کیفیت عالی , دانلود کلیپ کم حجم حاشیه های مسابقه اخلاقی با سامان طهماسبی , کلیپ جدید حاشیه های مسابقه اخلاقی با سامان طهماسبی , کلیپ حاشیه های مسابقه اخلاقی با سامان طهماسبی با لینک مستقیم
 حاشیه های کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود حاشیه های کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود رایگان حاشیه های کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود رایگان حاشیه های کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی با لینک مستقیم , دانلود کلیپ با لینک مستقیم حاشیه های کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود کلیپ جدید حاشیه های کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود حاشیه های کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی با حجم کم , دانلود حاشیه های کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی با فرمت mp4 , دانلود حاشیه های کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی با لینک مستقیم , دانلود حاشیه های کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی با کیفیت عالی بالا , دانلود کلیپ حاشیه های کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود کلیپ حاشیه های کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی کیفیت عالی , دانلود کلیپ کم حجم حاشیه های کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی , کلیپ جدید حاشیه های کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی , کلیپ حاشیه های کشتی حبیب الله اخلاقی با سامان طهماسبی با لینک مستقیم
 حاشیه های کشتی اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود حاشیه های کشتی اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود رایگان حاشیه های کشتی اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود رایگان حاشیه های کشتی اخلاقی با سامان طهماسبی با لینک مستقیم , دانلود کلیپ با لینک مستقیم حاشیه های کشتی اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود کلیپ جدید حاشیه های کشتی اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود حاشیه های کشتی اخلاقی با سامان طهماسبی با حجم کم , دانلود حاشیه های کشتی اخلاقی با سامان طهماسبی با فرمت mp4 , دانلود حاشیه های کشتی اخلاقی با سامان طهماسبی با لینک مستقیم , دانلود حاشیه های کشتی اخلاقی با سامان طهماسبی با کیفیت عالی بالا , دانلود کلیپ حاشیه های کشتی اخلاقی با سامان طهماسبی , دانلود کلیپ حاشیه های کشتی اخلاقی با سامان طهماسبی کیفیت عالی , دانلود کلیپ کم حجم حاشیه های کشتی اخلاقی با سامان طهماسبی , کلیپ جدید حاشیه های کشتی اخلاقی با سامان طهماسبی , کلیپ حاشیه های کشتی اخلاقی با سامان طهماسبی با لینک مستقیم
جدیدترین عکس سامان طهماسبی , سامان طهماسبی , در مورد سامان طهماسبی , درباره سامان طهماسبی , عکس اتلیه ای سامان طهماسبی , عکس جدید سامان طهماسبی , عکس سامان طهماسبی و همسرش , عکس شخصی سامان طهماسبی , عکس کمیاب سامان طهماسبی , عکس های دیده نشده سامان طهماسبی , عکس همسر سامان طهماسبی , عکس یادگاری سامان طهماسبی , عکسهای ناب سامان طهماسبی , گالری تصاویر سامان طهماسبی , همسر سامان طهماسبی

جزییات مسابقه اخلاقی با حریف آلمانی المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه اخلاقی با حریف آلمانی, عکس مسابقه اخلاقی با حریف آلمانی المپیک ریو, عکس های مسابقه اخلاقی با حریف آلمانی, نتیجه مسابقه اخلاقی با حریف آلمانی, نتیجه مسابقه اخلاقی با حریف آلمانی المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه اخلاقی با حریف آلمانی, ماجرای مسابقه اخلاقی با حریف آلمانی المپیک ریو ,جزییات مسابقه اخلاقی با حریف آلمانی در المپیک ریو, دانلود فیلم مسابقه اخلاقی با حریف آلمانی, عکس مسابقه اخلاقی با حریف آلمانی در المپیک ریو, عکس های مسابقه اخلاقی با حریف آلمانی, نتیجه مسابقه اخلاقی با حریف آلمانی, نتیجه مسابقه اخلاقی با حریف آلمانی در المپیک ریو, فیلم لحظه مسابقه اخلاقی با حریف آلمانی, ماجرای مسابقه اخلاقی با حریف آلمانی در المپیک ریو

جزییات پیروزی حبیب الله اخلاقی مقابل سامان طهماسبی المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی حبیب الله اخلاقی مقابل سامان طهماسبی, عکس پیروزی حبیب الله اخلاقی مقابل سامان طهماسبی المپیک ریو, عکس های پیروزی حبیب الله اخلاقی مقابل سامان طهماسبی, نتیجه پیروزی حبیب الله اخلاقی مقابل سامان طهماسبی, نتیجه پیروزی حبیب الله اخلاقی مقابل سامان طهماسبی المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی حبیب الله اخلاقی مقابل سامان طهماسبی, ماجرای پیروزی حبیب الله اخلاقی مقابل سامان طهماسبی المپیک ریو ,جزییات پیروزی حبیب الله اخلاقی مقابل سامان طهماسبی در المپیک ریو, دانلود فیلم پیروزی حبیب الله اخلاقی مقابل سامان طهماسبی, عکس پیروزی حبیب الله اخلاقی مقابل سامان طهماسبی در المپیک ریو, عکس های پیروزی حبیب الله اخلاقی مقابل سامان طهماسبی, نتیجه پیروزی حبیب الله اخلاقی مقابل سامان طهماسبی, نتیجه پیروزی حبیب الله اخلاقی مقابل سامان طهماسبی در المپیک ریو, فیلم لحظه پیروزی حبیب الله اخلاقی مقابل سامان طهماسبی, ماجرای پیروزی حبیب الله اخلاقی مقابل سامان طهماسبی در المپیک ریو

جزییات شکست حبیب الله اخلاقی مقابل حریف آلمانی المپیک ریو, دانلود فیلم شکست حبیب الله اخلاقی مقابل حریف آلمانی, عکس شکست حبیب الله اخلاقی مقابل حریف آلمانی المپیک ریو, عکس های شکست حبیب الله اخلاقی مقابل حریف آلمانی, نتیجه شکست حبیب الله اخلاقی مقابل حریف آلمانی, نتیجه شکست حبیب الله اخلاقی مقابل حریف آلمانی المپیک ریو, فیلم لحظه شکست حبیب الله اخلاقی مقابل حریف آلمانی, ماجرای شکست حبیب الله اخلاقی مقابل حریف آلمانی المپیک ریو ,جزییات شکست حبیب الله اخلاقی مقابل حریف آلمانی در المپیک ریو, دانلود فیلم شکست حبیب الله اخلاقی مقابل حریف آلمانی, عکس شکست حبیب الله اخلاقی مقابل حریف آلمانی در المپیک ریو, عکس های شکست حبیب الله اخلاقی مقابل حریف آلمانی, نتیجه شکست حبیب الله اخلاقی مقابل حریف آلمانی, نتیجه شکست حبیب الله اخلاقی مقابل حریف آلمانی در المپیک ریو, فیلم لحظه شکست حبیب الله اخلاقی مقابل حریف آلمانی, ماجرای شکست حبیب الله اخلاقی مقابل حریف آلمانی در المپیک ریو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 955
  • آی پی دیروز : 966
  • بازدید امروز : 5,070
  • باردید دیروز : 3,873
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 8,943
  • بازدید ماه : 8,943
  • بازدید سال : 423,104
  • بازدید کلی : 5,545,305