loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 361 سه شنبه 26 مرداد 1395 نظرات (0)

سهراب دومین وزنه بردار ایران است که در دسته 94 کیلوگرم به روی تخته خواهد رفت.او هم مثل کیانوش رستمی از امیدهای طلایی ایران است. شما می توانید تمام اطلاعات ، اخبار ، فیلم و عکسهای این ورزشکار خوب کشورمان را در این پست دنبال کنید.نظر فراموش نشه!

 

مرادی، با رکوردهای متوسط هم قهرمان میشود

سهراب مرادی که رکورد مجموع 414 کیلو را در رکوردگیری تیم ملی ثبت کرد،با حریفانی روبرو میشود که بالاترین آنها 2 مرد لهستانی  با رکورد 405 یعنی 10 کیلو کمتر از سهراب هستند البته سهراب مرادی رکورد 407 را برای خود تعریف کرده است.


امشب 10 مرد،در گروه برترین ها روی تخته میروند.
1-نفر اول – سهراب مرادی با رکورد وردوی 407
2-نفر دوم-ادوارد زیلینسکی از لهستان با رکورد ورودی 405
3-نفر سوم –برنارد زیلینسکی از لهستان با رکورد ورودی 403
4-نفر چهارم-نماینده لیتوانی :402
5-نماینده بلاروس:401
6-نماینده اوکراین :396
7-نماینده بلاروس :395
8-علی هاشمی :395(سنگین تر از نماینده بلاروس)
9-نماینده مصر:390
10-نماینده تایلند

 

 

 

***در سال 2015 روسها وقزاق های مدعی به خاطر دوپینگ از مسابقات حذف شده اند وقهرمان سالهای گذشته در مسابقات نیستند.پارسال خیدیر بایف قزاق با 408 کیلو اول شد وولادیمیر سدوف باز هم از قزاقستان دوم شد ودیژبالیس از لیتوانی سوم شد.

 


2 سال قبل هم استرالتسو از بلاروس با 405 کیلو اول شد واوتشوف قزاق با 402 دوم شد وخیدیر بایف با 399 کیلو سوم شد.

 


در این وزن در دوره گذشته ایلیا ایلین در این وزن اول شده بود.

 


***امشب سهراب مرادی با متوسط وزنه هایی که پارسال برداشته قهرمان میشود.اگر او در یکضرب 180 ودر دوضرب 230 بردارد،میتواند به راحتی با 410 کیلو گرم قهرمان مسابقات شود.در این وزن به نظر میرسد رقابت قهرمانی دست سهراب،2 لهستانی ونماینده لیتوانی است،به نظر میرسد سهراب با رکورد 410 تا 410 کیلو قهرمان خواهد شد.

 

وزنه‌های انتخابی مرادی و هاشمی مشخص شدند

به نقل از تسنیم، مسابقات وزنه برداری المپیک در دسته 94 کیلوگرم از دقایقی دیگر آغاز می‌شوند و سهراب مرادی به همراه علی هاشمی به عنوان نمایندگان ایران به روی تخته خواهند رفت.

سهراب مرادی وزنه‌های 180 و 225 کیلوگرم را به عنوان نخستین حکات خود در یک‌ضرب و دو ضرب انتخاب کرده است. این وزنه‌ها برای هاشمی نیز 172 کیلوگرم در یک‌ضرب و 210 کیلوگرم در دو ضرب است.

 

 

 

دانلود فیلم حرکات یک ضرب سهراب مرادی در المپیک ریو

رستم و سهراب؛ ستاره‌های شاهنامه (نسخه٢٠١٦)

مسابقات وزنه برداری دسته 94 کیلوگرم المپیک ریو از ساعت 2:30 آغاز شد و ایران دو نماینده در این دسته داشت؛ علی هاشمی و سهراب مرادی روی تخته رفتند تا برای مدالی دیگر در وزنه برداری تلاش خود را به کار گیرند.


کار وزنه برداران ایرانی باتلاش علی هاشمی آغاز شد که او توانست وزنه 173 کیلوگرمی را مهار کند اما امید اصلی مدال ایران با اقتدار روی تخته آمد.

 


سهراب مرادی در درخواست اول خود وزنه 178 کیلوگرمی را درخواست داد اما در تلاش اول نتوانست آن را مهار کند تا نفس ها در سینه حبس شود. او در حرکت دوم خود به راحتی این وزنه را بالای سر برد تا با همین حرکت بالاتر از رقبای تایلندی و بلاروسی در صدر قرار بگیرد. سهراب با اینکه صدرنشین حرکت یک ضرب بود، وزنه 182 کیلوگرمی را درخواست داد تا در سومین حرکت سالن را به وجد بیاورد.

 


سهراب مرادی با 5 کیلوگرم اختلاف نسبت به نفر دوم به کار خود در حرکت تک ضرب خاتمه داد.

 

 

 

 

 

 

حرکات دوضرب ایرانی ها با حضور علی هاشمی همراه بود. او در اولین تلاش خود به راحتی وزنه 210 کیلوگرم را بالای سر برد تا شروع خوبی داشته باشد. او در درخواست های دوم و سوم وزنه 220 کیلوگرمی را امتحان کرد اما موفق به مهار آنها نشد تا با مجموع 383 کیلوگرم به کار خود خاتمه دهد.

 

 

 

اما حضور سهراب مرادی فوق العاده بود. او در اولین حرکت 221 کیلوگرم را مهار کرد تا مدال خود را در همان ابتدا مسجل کند. سالن تحت تاثیر او بود. سهراب مرادی بدون اینکه وزنه دوم را بزند طلای خود را مسجل کرد چرا که رقبای او نتوانستند حتی به رکورد تلاش اول او برسند. سهراب در دومین تلاش به رکورد ایلیا ایلین حمله کرد تا رکرود 233 را مهار کند اما نتوانست. او سومین یک بار دیگر در سومین تلاش 331 را درخواست کرد و یک بار دیگر بدون اینکه تلاشی کند وزنه را انداخت تا دومین طلای ایران را به دست بیاورد.

 

 

 

 

 

 

** حاشیه‌ها:

 


* کیانوش رستمی، پسر طلایی وزنه برداری که شب گذشته اولین مدال را برای ایران آورد به سالن آمد تا هاشمی و مرادی را تشویق کند.
* بر خلاف رستمی، دو وزنه بردار امشب با هدایت سجاد انوشیروانی کار خود را ادامه می دادند.
* درخواست اول سهراب مرادی 178 کیلوگرم بود که در تلاش اول او نتوانست این وزنه را مهار کند. این صحنه باعث حبس نفس ها در سینه تمام آنهایی شد که تلاش او را تماشا می کردند اما او فورا آمد، وزنه درخواستی را مهار کرد و با 5 کیلوگرم اختلاف با نفر دوم اول یک ضرب شد تا با خیال راحت سراغ دوضرب برود.

 

 

آیان: مطمئنم مرادی طلا می‌گیرد

به نقل از تسنیم، تاماش آیان درباره عملکرد سهراب مرادی در حرکت یک‌ضرب دسته 94 کیلوگرم اظهار داشت: مطمئن هستم که مرادی طلا را کسب خواهد کرد.

 

وی افزود: مرادی می‌توانست رکوردشکنی نیز داشته باشد اما نشد.

رئیس فدراسیون جهانی گفت: مطمئن هستم که این وزنه بردار قهرمان می‌شود و این اتفاق رخ خواهد داد.

 

دانلود فیلم حرکات دو ضرب سهراب مرادی در المپیک ریو(کسب مدال طلا)

دانلود فیلم مراسم اهدای مدال طلای سهراب مرادی

سهراب؛ طلایی که حقت بود مبارک

پسر محجوب، کم حرف و سربه زیر اصفهانی سال هایی طولانی زیر وزنه های سرد عرق ریخت و چیزی جز ناملایمتی نصیبش نشد. او بعد از تجربه تلخی که در لندن داشت سعی کرد برای مسابقات جهانی خود را آماده کند اما محرومیتی غیرمنتظره او را باید دو سال از میادین دور می کرد. اما مدیریت سوء فدراسیون وقت یک سال دیگر روی محرومیت او گذاشت تا سهراب 3 سال از میادین دور باشد


او در این مدت به تنهایی و در شهر خود وزنه می زد و بارها تصمیم به خداحافظی از میادین گرفت. اما بارها اعلام کرده بود خواب المپیک ریو آخرین تلاش او خواهد بود تا بالاخره طلایی که حقش است را به دست بیاورد.

تمرین در سالن خالی، تجربه تلخ محرومیت، ناملایمتی های پی در پی و انگیزه هایی که رفته به رفته کمرنگ می شد کار او را برای ادامه راه سخت می کرد اما او دوباره برگشت و این بار در المپیک ریو مدالی را که لیاقتش را داشت به گردن آویخت.

سهراب با اینکه 27 سال بیشتر ندارد، اما بیش از 10 سال در اردوهای تیم ملی است و امشب به آن پاداشی که در این 10سال باید به آن می رسید و نرسید چنگ زد. این دومین طلای کاروان المپیک ایران در ریو بود که به حق برگردن سهراب مرادی ما نشست.

 

 

 

 

 

دانلود فیلم صحبت های سهراب مرادی پس از کسب مدال طلا

طلایی‌های ریو در آغوش یکدیگر (عکس)

دومین شب وزنه برداری ایران با دومین طلا برای کاروان امام رضا همراه بود. سهراب مرادی وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم با مهار مجموع 403 کیلوگرم مدال طلا را مال خود کرد تا ایران به رتبه بیستم توزیع مدال ها صعود کند. بعد از دومین طلا سهراب و کیانوش کنار هم رفتند تا طلایی های ریو تا به اینجای کار کنار هم باشند.

 

 

 

 

سهراب مرادی تست دوپینگ داد

ماموران تیم کنترل دوپینگ بازی های المپیک ریو که تحت نظر آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ، نمونه گیری و مدیریت نتابج دوپینگ بازی های المپیک ریو رز بر عهده دارند، بلافاصله پس از مدال آوری سهراب مرادی در رقابت های وزنه برداری دسته ٩٤ کیلوگرم، اقدام به نمونه گیری از او و همچنین مدال آوران نقره و برنز این رقابت ها کردند. شب گذشته نیز از کیانوش رستمی نمونه گیری شد.

 

سجادی:امیدوارم وزنه‌برداری در طلا هت‌تریک کند

نصرالله سجادی در گفت‌وگو با  تسنیم، پس از قهرمانی سهراب مرادی در وزنه بردرای المپیک اظهار داشت: بسیار عالی و خیلی خوب بود و این قهرمانی را به مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم. بچه‌ها خوب ظاهر شدند و هم مرادی و هم کیانوش رستمی عالی بودند.

 

وی افزود: ان‌شاالله که وزنه‌برداری بتواند طلاهای بیشتری بگیرد و هت‌تریک کند.

 

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در خصوص آغاز مسابقات کشتی فرنگی گفت: خوشبختانه بچه‌ها آماده هستند. روز گذشته 2 ساعت در کنار آنها در تمرین بودم و ملی‌پوشان آماده‌اند و روحیه بالایی دارند. امیدوارم کشتی هم خبرهای خوبی برای مردم داشته باشد.

 

سجادی در خصوص آخرین وضعیت بهداد سلیمی عنوان کرد: به بهداد امیدواریم. ان‌شاالله که مشکل خاصی پیش نیاید و سلیمی هم روی سکو برود.

 

حماسه‌ای از جنس سهراب به روایت تصویر

سهراب مرادی، دومین پسر طلایی ایران در المپیک ریو با مهار مجموع 403 کیلوگرم قهرمان دسته نود و چهاری ها شد. او المپیک تلخی را در لندن پشت سر گذاشت اما طلای ریو کام او و تمام ایرانی ها را شیرین کرد. کاروان ایران با این طلا به رده بیستم توزیع مدال ها صعود کرد تا روزهای طلایی ادامه دار باشد.

 

 


اهتزاز پرچم ایران توسط پسر اصفهانی

 


شکر خدایی را که بالاخره سهراب را به طلایی که حقش بود رساند.

 


نه حریف بلاروس و نه لتونیایی حریف مرد ایرانی نشدند.

 


بوسه بر وزنه های سردی که با سهراب نرم بودند.

 

 


و هالترهایی که تسلیم سهراب مرادی شدند.

 

انوشیروانی: امیدوارم بازهم طلا بگیریم

به نقل از مهر، سجاد انوشیروانی در پایان رقابت های وزنه برداری دسته ٩٤ کیلوگرم که با کسب مدال طلا سهراب مرادی و عنوان هفتمی علی هاشمی همراه بود، در مورد عملکرد آنها توضیح داد.

 

 

وی اظهارداشت: علی هاشمی با مصدومیت مواجه بود، مچ دست او به شدت درد می کرد و با این شرایط وزنه زد، امیدوارم هاشمی در دیگر رویدادها موفق تر باشد و بتواند در یک وزن بالاتر بهتر ظاهر شود.

 

وی همچنین در مورد عملکرد سهراب مرادی خاطرنشان کرد: خوشحالم که سهراب اولین مدال زندگی ورزشی خود را در المپیک و به رنگ طلا به دست آورد، او می توانست این مدال با ارزش را همراه با رکوردشکنی به دست بیاورد اما به خاطر برخی مسائل از آن چشم پوشی کردیم.

 

سرمربی تیم ملی وزنه برداری تاکید کرد: به خاطر استرس و مسائل روحی روانی، در انتخاب وزنه برای حرکت یک ضرب سهراب مرادی تا حدی احتیاط کردیم، در حرکت دو ضرب نیز وزنه بردار بلاروس تا حدی برای مان دردسر ساز شد و به همین دلیل وزن درخواستی را تغییر دادیم.

 

انوشیروانی ابراز امیدواری کرد که سهراب مرادی در رویدادهای آتی بتواند همراه با رکوردشکنی موفق به کسب مدال شود.

 

این مربی همچنین در مورد وضعیت بهداد سلیمی گفت: بهداد شرایط خوبی دارد و کاملا آماده است، البته بهداد رقیبان قدرتمندی دارد با این حال اعتقاد دارم اگر روز، روز بهداد باشد می تواند کار بزرگی انجام دهد.

 

سرمربی تیم ملی وزنه برداری همچنین گفت که از همه مردم می خواهم دعا کنند تا روند کسب مدال طلا توسط وزنه برداران ادامه داشته باشد.

 

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

 

سهراب مرادی: شاید این آخرین حضورم بود

سهراب مرادی وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم بعد از مهار 403 کیلوگرم در مجموع طلای المپیک را از ان خود کرد. او پس از این موفقیت گفت: آرزوی من این است که وزنه‌برداری ایران 3 مدال طلا در المپیک بگیرد و بهداد سلیمی هم مدال طلا بگیرد. من بعد از المپیک لندن مشکلاتی داشتم، اما ناامید شدم و به خانه رفتنم. بعد تصمیم گرفتم تنها تمرین کنم. همه به من می خندیدند که در سرما تمرین می‌کنم. حتی بعدش مشکل بازنشستگی اجباری داشتم.


او در ادامه افزود: تمام تلاشم را کردم چون شاید آخرین حضورم باشد. کسی از 4 سال بعد خبر ندارد. مردم به من می گفتند چرا تلاش می‌کنی، اما من سخت کار کردم و طلا گرفتم.

 

 

 

 

 

 

 

دانلود فیلم حرکت عجیب و خنده دار حریف مرادی در وزنه برداری!

دانلود فیلم حواشی کامل رقابت وزنه برداری مرادی و هاشمی

دانلود فیلم خوشحالی همشهریان سهراب مرادی پس از قهرمانی

دانلود فیلم گفتگو با مرادی درمورد کسب دومین مدال طلای ایران

حمایت "رفاه" در نوع خود جالب است

سهراب مرادی: تقدیرها ما را دلگرم می‌کند

سهراب مرادی، وزنه برداری طلایی بازیهای المپیک ریو حمایت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از قهرمانان المپیک را جالب و دلگرم کننده توصیف کرد.

 


پیش از اعزام کاروان ایران به بازیهای المپیک ریو شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در تفاهم نامه ای که با کمیته ملی المپیک امضا کرد تقبل کرد تا به هر ورزشکاری که در المپیک مدال طلا بیاورد 50 میلیون تومان بن خرید رفاه اهدا کند. همچنین این شرکت تقبل کرد یکی از اعضای درجه یک خانواده مدال آوران المپیک را استخدام کند که با واکنش مثبت ورزشکاران رویرو شده است.


از سوی دیگر برای حمایت از ورزش زنان قرار است این تسهیلات به یک یا دو تن از بانوانی که بهترین نتیجه را در المپیک ریو کسب کنند، اعطا شود.  


سهراب مرادی، قهرمان وزنه برداری بازیهای المپیک ریو در رابطه با حمایت شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از قهرمانان المپیک گفت: «چه زمانی این اتفاق افتاده؟ من که خبر نداشتم. کار خوب و جالبی است. البته تا اتفاق نیفتاده نمی شود زیاد درباره اش حرف زد. در کل این نوع تقدیرها آدم را دلگرم می کند. حالا برسیم تهران ببینیم شرایط چطوری است؟»


مرادی این را گفت و ادامه داد: « قرار است بن بدهند ماهیانه خرید کنیم؟ خب این هم خوب است. به هر حال یک حرکت جدید است برای حمایت از قهرمانان. من طلا گرفته ام و می خواهم فعلا فقط به طلایی که گرفته ام فکر کنم.»


"استخدام یکی از بستگان درجه یک قهرمانان المپیک از دیگر اقداماتی است که قرار است فروشگاه زنجیره ای رفاه انجام دهد"، او درباره اینکه چه کسی را می خواهد در فروشگاه رفاه استخدام کند هم گفت: «هنوز که تازه این خبر را شنیده ام و نمی شود حالا تصمیم گرفت. اجازه بدهید برویم تهران و ببینیم چه خبر است. آن موقع تصمیم می گیرم که کدام یک از اعضای خانواده ام را استخدام کنم.»

 

 

جزییات مراسم اهدای مدال طلای سهراب مرادی المپیک ریو, دانلود فیلم مراسم اهدای مدال طلای سهراب مرادی, عکس مراسم اهدای مدال طلای سهراب مرادی المپیک ریو, عکس های مراسم اهدای مدال طلای سهراب مرادی, نتیجه مراسم اهدای مدال طلای سهراب مرادی, نتیجه مراسم اهدای مدال طلای سهراب مرادی المپیک ریو, فیلم لحظه مراسم اهدای مدال طلای سهراب مرادی, ماجرای مراسم اهدای مدال طلای سهراب مرادی المپیک ریو ,جزییات مراسم اهدای مدال طلای سهراب مرادی در المپیک ریو, دانلود فیلم مراسم اهدای مدال طلای سهراب مرادی, عکس مراسم اهدای مدال طلای سهراب مرادی در المپیک ریو, عکس های مراسم اهدای مدال طلای سهراب مرادی, نتیجه مراسم اهدای مدال طلای سهراب مرادی, نتیجه مراسم اهدای مدال طلای سهراب مرادی در المپیک ریو, فیلم لحظه مراسم اهدای مدال طلای سهراب مرادی, ماجرای مراسم اهدای مدال طلای سهراب مرادی در المپیک ریو

جزییات اهدای مدال طلای سهراب مرادی المپیک ریو, دانلود فیلم اهدای مدال طلای سهراب مرادی, عکس اهدای مدال طلای سهراب مرادی المپیک ریو, عکس های اهدای مدال طلای سهراب مرادی, نتیجه اهدای مدال طلای سهراب مرادی, نتیجه اهدای مدال طلای سهراب مرادی المپیک ریو, فیلم لحظه اهدای مدال طلای سهراب مرادی, ماجرای اهدای مدال طلای سهراب مرادی المپیک ریو ,جزییات اهدای مدال طلای سهراب مرادی در المپیک ریو, دانلود فیلم اهدای مدال طلای سهراب مرادی, عکس اهدای مدال طلای سهراب مرادی در المپیک ریو, عکس های اهدای مدال طلای سهراب مرادی, نتیجه اهدای مدال طلای سهراب مرادی, نتیجه اهدای مدال طلای سهراب مرادی در المپیک ریو, فیلم لحظه اهدای مدال طلای سهراب مرادی, ماجرای اهدای مدال طلای سهراب مرادی در المپیک ریو

جزییات اهدای مدال سهراب مرادی المپیک ریو, دانلود فیلم اهدای مدال سهراب مرادی, عکس اهدای مدال سهراب مرادی المپیک ریو, عکس های اهدای مدال سهراب مرادی, نتیجه اهدای مدال سهراب مرادی, نتیجه اهدای مدال سهراب مرادی المپیک ریو, فیلم لحظه اهدای مدال سهراب مرادی, ماجرای اهدای مدال سهراب مرادی المپیک ریو ,جزییات اهدای مدال سهراب مرادی در المپیک ریو, دانلود فیلم اهدای مدال سهراب مرادی, عکس اهدای مدال سهراب مرادی در المپیک ریو, عکس های اهدای مدال سهراب مرادی, نتیجه اهدای مدال سهراب مرادی, نتیجه اهدای مدال سهراب مرادی در المپیک ریو, فیلم لحظه اهدای مدال سهراب مرادی, ماجرای اهدای مدال سهراب مرادی در المپیک ریو


 

 

 
 

فیلم وزنه زدن سهراب مرادی,رکورد یکضرب سهراب مرادی,وزنه های درخواستی سهراب مرادی در یکضرب,فیلم وزنه زدن سهراب مرادی در یکضرب المپیک,فیلم رکورد زدن سهراب مرادی در یکضرب المپیک ریو,رکورد دوضرب سهراب مرادی,وزنه های درخواستی سهراب مرادی در دوضرب,فیلم وزنه زدن سهراب مرادی در دوضرب المپیک,فیلم رکورد زدن سهراب مرادی در دوضرب المپیک ریو,رکورد مجموع سهراب مرادی در المپیک ریو,فیلم اهدای مدال سهراب مرادی در المپیک 2016

فیلم وزنه زدن  مرادی,رکورد یکضرب  مرادی,وزنه های درخواستی  مرادی در یکضرب,فیلم وزنه زدن  مرادی در یکضرب المپیک,فیلم رکورد زدن  مرادی در یکضرب المپیک ریو,رکورد دوضرب  مرادی,وزنه های درخواستی  مرادی در دوضرب,فیلم وزنه زدن  مرادی در دوضرب المپیک,فیلم رکورد زدن  مرادی در دوضرب المپیک ریو,رکورد مجموع  مرادی در المپیک ریو,فیلم اهدای مدال  مرادی در المپیک 2016

جزییات حرکات یک ضرب سهراب مرادی المپیک ریو, دانلود فیلم حرکات یک ضرب سهراب مرادی, عکس حرکات یک ضرب سهراب مرادی المپیک ریو, عکس های حرکات یک ضرب سهراب مرادی, نتیجه حرکات یک ضرب سهراب مرادی, نتیجه حرکات یک ضرب سهراب مرادی المپیک ریو, فیلم لحظه حرکات یک ضرب سهراب مرادی, ماجرای حرکات یک ضرب سهراب مرادی المپیک ریو ,جزییات حرکات یک ضرب سهراب مرادی در المپیک ریو, دانلود فیلم حرکات یک ضرب سهراب مرادی, عکس حرکات یک ضرب سهراب مرادی در المپیک ریو, عکس های حرکات یک ضرب سهراب مرادی, نتیجه حرکات یک ضرب سهراب مرادی, نتیجه حرکات یک ضرب سهراب مرادی در المپیک ریو, فیلم لحظه حرکات یک ضرب سهراب مرادی, ماجرای حرکات یک ضرب سهراب مرادی در المپیک ریو

جزییات حرکات یکضرب سهراب مرادی المپیک ریو, دانلود فیلم حرکات یکضرب سهراب مرادی, عکس حرکات یکضرب سهراب مرادی المپیک ریو, عکس های حرکات یکضرب سهراب مرادی, نتیجه حرکات یکضرب سهراب مرادی, نتیجه حرکات یکضرب سهراب مرادی المپیک ریو, فیلم لحظه حرکات یکضرب سهراب مرادی, ماجرای حرکات یکضرب سهراب مرادی المپیک ریو ,جزییات حرکات یکضرب سهراب مرادی در المپیک ریو, دانلود فیلم حرکات یکضرب سهراب مرادی, عکس حرکات یکضرب سهراب مرادی در المپیک ریو, عکس های حرکات یکضرب سهراب مرادی, نتیجه حرکات یکضرب سهراب مرادی, نتیجه حرکات یکضرب سهراب مرادی در المپیک ریو, فیلم لحظه حرکات یکضرب سهراب مرادی, ماجرای حرکات یکضرب سهراب مرادی در المپیک ریو

جزییات حرکات دو ضرب سهراب مرادی المپیک ریو, دانلود فیلم حرکات دو ضرب سهراب مرادی, عکس حرکات دو ضرب سهراب مرادی المپیک ریو, عکس های حرکات دو ضرب سهراب مرادی, نتیجه حرکات دو ضرب سهراب مرادی, نتیجه حرکات دو ضرب سهراب مرادی المپیک ریو, فیلم لحظه حرکات دو ضرب سهراب مرادی, ماجرای حرکات دو ضرب سهراب مرادی المپیک ریو ,جزییات حرکات دو ضرب سهراب مرادی در المپیک ریو, دانلود فیلم حرکات دو ضرب سهراب مرادی, عکس حرکات دو ضرب سهراب مرادی در المپیک ریو, عکس های حرکات دو ضرب سهراب مرادی, نتیجه حرکات دو ضرب سهراب مرادی, نتیجه حرکات دو ضرب سهراب مرادی در المپیک ریو, فیلم لحظه حرکات دو ضرب سهراب مرادی, ماجرای حرکات دو ضرب سهراب مرادی در المپیک ریو

جزییات حرکات دوضرب سهراب مرادی المپیک ریو, دانلود فیلم حرکات دوضرب سهراب مرادی, عکس حرکات دوضرب سهراب مرادی المپیک ریو, عکس های حرکات دوضرب سهراب مرادی, نتیجه حرکات دوضرب سهراب مرادی, نتیجه حرکات دوضرب سهراب مرادی المپیک ریو, فیلم لحظه حرکات دوضرب سهراب مرادی, ماجرای حرکات دوضرب سهراب مرادی المپیک ریو ,جزییات حرکات دوضرب سهراب مرادی در المپیک ریو, دانلود فیلم حرکات دوضرب سهراب مرادی, عکس حرکات دوضرب سهراب مرادی در المپیک ریو, عکس های حرکات دوضرب سهراب مرادی, نتیجه حرکات دوضرب سهراب مرادی, نتیجه حرکات دوضرب سهراب مرادی در المپیک ریو, فیلم لحظه حرکات دوضرب سهراب مرادی, ماجرای حرکات دوضرب سهراب مرادی در المپیک ریو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 988
  • آی پی دیروز : 730
  • بازدید امروز : 4,297
  • باردید دیروز : 4,561
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 29,784
  • بازدید ماه : 89,527
  • بازدید سال : 414,056
  • بازدید کلی : 5,536,257