loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 231 جمعه 22 مرداد 1395 نظرات (0)

پوریا نوروزیان به عنوان نماینده کشورمان در رشته تیراندازی در بخش تفنگ بادی 10 متر در المپیک حضور دارد.شما می توانید تمام اطلاعات ، اخبار ، فیلم و عکسهای این ورزشکار خوب کشورمان را در این پست دنبال کنید.نظر فراموش نشه!

 

 

 

* یکشنبه 14 آگوست؛ 24 مرداد 


تیراندازی تفنمگ سه وضعیت مردان ـ پوریا نوروزیان
ساعت 16:30 ـ مقدماتی
ساعت 17:30 ـ مقدماتی
ساعت 22:30 ـ فینال

پوریا نوروزیان حذف شد

امروز مسابقات تیراندازی تفنگ 10 متر بادی مردان برگزار شد و پوریا نوروزیان در دور مقدماتی این مسابقات توانست 622.2 امتیاز کسب کند و در رتبه 22 قرار بگیرد  اما از صعود به مرحله بعد باز ماند.

 

در دور مقدماتی این رقابت ها 56 تیرانداز حضور داشت  و 8 تیرانداز برتر به فینال مسابقات راه پیدا کردند.

 

 

 

نوروزیان: به تجربه کم خودم باختم

به گزارش از فارس، پوریا نوروزیان بعد از حذف از مسابقات تیراندازی المپیک گفت: به تجربه کم خودم باختم. واقعا شرایط روحی خوبی ندارم. مثل بقیه هم کمبود امکانات نداشتم. در تفنگ بادی مشکل فشنگ نداشتیم و همه تلاشم را انجام داده بودم تا جواب حمایت‌ها را بدهم اما خُب المپیک است و استرس هایی که فقط باید در المپیک باشی تا درک کنید.

وی افزود: امیدوارم مشکلات مربوط به حمایت از ورزشکاران در همه رشته ها و برای همه ورزشکاران یک بار برای همیشه حل شود. ابتدای صحبت‌هایم گفتم که از من حمایت های خوبی شد علی الخصوص در یک سال آخر که با خیال راحت تمرین می‌کردم و مسابقه می‌دادم ولی باید نگاه به ورزشکاران، دچار یک دگرگونی اساسی شود.


نوروزیان با اشاره به درپیش بودن مسابقات جهانی گفت: به محض بازگشت به ایران تمریناتم را شروع میکنم تا برای این مسابقات آماده شوم. من از حالا نگاهم به چهار سال آینده است و می‌خواهم در توکیو با تجربه ای که از ریو دارم موفق شوم.


وی افزود: برای اینکه در توکیو روی سکو باشم باید چهار سال فقط و فقط تمرین کنم و به دنبال حواشی این رشته نباشم. از هیچ فردی انتظاری ندارم و می‌خواهم خودم برای این سالها برنامه‌ریزی کنم.

 

نماینده ایران امروز به میدان نمی‌رود

رقابت پوریا نوروزیان در تفنگ سه وضعیت

به نقل از فارس، با توجه به قوانین بازی‌های المپیک هر ورزشکار رشته تیراندازی این رشته فقط در دو ماده می‌تواند شرکت کند که با تشخیص مسئولین فدراسیون و کادر فنی تیم ملی کشورمان نوروزیان در مسابقات دراز کش امروز حضور ندارد.

در برنامه اولیه منتشر شده بازی‌های المپیک ٢٠١٦ ریودوژانیرو نام پوریا نوروزیان نماینده تیراندازی کشورمان در سه ماده تفنگ بادی ١٠ متر، دراز کش و سه وضعیت گنجانده شده بود که با توجه به قانون بازی‌ها در این رشته هر ورزشکار فقط می تواند در ٢ ماده حضور یاید.

 

بنابراین با توجه به حضور نوروزیان در مسابقات تفنگ بازی 10 متر، با تشخیص کادر فنی، او در مسابقات دراز کش امروز حضور ندارد و روز یکشنبه در سه وضعیت به مصاف حریفان خود می رود.

آخرین تیرانداز ایران فینالیست المپیک نشد

در حالی که هشت نفر اول این رقابت به فینال صعود می کردند، نوروزیان در وضعیت نشسته رکورد با ٩٧ ، ٩٨، ٩٩ و  ١٠٠ در مجموع رکورد  ٣٩٤ را ثبت کرد و به سراغ وضعیت دراز کش رفت. او در دراز کش نیز با مجموع ٣٩١ کارش را به پایان رساند و در وضعیت آخر که ایستاده است، رکورد مجموع  ٣٨٣ را ثبت کرد. نوروزیان با مجموع رکورد   ١١٦٨در هر سه وضعیت از راه یابی به فینال بازماند.

 

برای گرفتن مدال باید بیشتر حمایت شویم

نوروزیان: از رکوردی که زدم راضی هستم

به گزارش از فارس، پوریا نوروزیان پس از کسب عنوان بیست و هفتمی المپیک ریو گفت: در مجموع از عملکرد خودم در مسابقات امروز با توجه به رکوردی که زدم راضی هستم ولی اگر چند تا رقابتهای جهانی را از دست نمی دادم شاید شرایطم بهتر می شد.

 

وی ادامه داد: لازمه حضور در فینال المپیک حضور در رقابتهای جهانی و فینال آن است و ما می توانیم به فینال المپیک راه یابیم و به شخصه در این رقابتهای رکوردم به فینال خیلی نزدیک بود البته امروز در دراز کش در راند اول خوب بودم ولی در راند پایانی آخر و در ایستاده هم نتوانستم خوب امتیاز بگیریم به نوعی امروز شرایط برای امتیاز گرفتن من بر عکس بود.

نوروزیان تأکید کرد: فدراسیون تمام تلاشش را می کند اما برای گرفتن مدال در المپیک باید از این فدراسیون بیشتر حمایت شود به خصوص که حریفان به شدت در این رشته سرمایه گذاری کرده و در حال رشدند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 783
  • آی پی دیروز : 991
  • بازدید امروز : 2,203
  • باردید دیروز : 5,324
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 11,400
  • بازدید ماه : 11,400
  • بازدید سال : 425,561
  • بازدید کلی : 5,547,762