loading...
پیک دانلود
مدیر بازدید : 461 پنجشنبه 14 مرداد 1395 نظرات (0)

فرهاد ظریف لیبروی موفق تیم ملی والیبال کشورمان علت طلاق فرهاد ظریف از همسرش را بیان کرد.

فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی والیبال گفت بزرگ ترین آرزوی وی حضور در المپیک بوده که این آرزو با نظر سرمربی آرژانتینی تیم ملی از وی گرفته شد.بعد از انتخاب لیست تیم ملی والیبال ایران برای المپیک غیبت فرهاد ظریف بیشترین عکس العمل ها را به همراه داشت.

فرهاد ظریف

مردی که ۱۶ سال پیش کار خود را به عشق حضور در المپیک آغاز کرد اما در آخرین لحظه این رویا را از دست داد. ظریف لمس این رویا را از دست داد و پس از این اتفاق تلخ برای خودش و والیبال دوستان درباره حس و حال خود گفت:« بعد از خط خوردن از تیم ملی و نبودنم کنار دوستانم در خلوت خودم خیلی گریه کردم. خیلی سخت است، اما جلوی بچه ها خودم را کنترل کردم. آقای لوزانو و سیچلو را بغل کردم و از آنها تشکر کردم. برای همه نه تنها برای من این خداحافظی سخت بود. یک اتفاق ملی است و بحث شخصی نیست. شاید مهدی مرندی خیلی به نسبت من آماده تر باشد. متاسفانه مسابقات المپیک به نحوی است که چون تنها باید ۱۲ نفر داخل دهکده باشند و مربی نمی تواند ۲ لیبرو با خود همراه داشته باشد و مجبور است که یکی را انتخاب کند حتی در المپیک آسیایی هم همین شرایط حاکم است و سرمربی تیم ملی والیبال تنها یک لیبرو می تواند با خود ببرد. آدم دلش می گیرد، بغض همه جای آدم را می گیرد.»

علت طلاق فرهاد ظریف و همسرش + جزئیات طلاق همسر فرهاد ظریف

علت طلاق فرهاد ظریف و همسرش + جزئیات طلاق همسر فرهاد ظریف

جدایی فرهاد ظریف از همسرش

او در سال هایی که پیراهن تیم ملی را بر تن داشت مشکلات ریز و درشتی را پشت سر گذاشت که این مشکلات به زندگی شخصی او هم ورود کرد. ظریف این طور تعریف می کند که:« من از همسرم جدا شدم و همیشه سعی داشتم زندگی شخصی ام را از زندگی ورزشی ام جدا کنم؛ ثانیه به ثانیه در تیم ملی بودم و هرگز حتی ثانیه ای تاخیری در تمرینات نداشتم و خود آقای لوزانو در جریان کامل این قسمت از زندگی من بودند، بعضی تایم ها من با ترمه(دخترش) در زمین حضور پیدا می کردم، با دخترم رابطه خیلی خوبی دارم. همه، تمام تلاششان را برای حضورم انجام دادند اما خب در لیگ جهانی آسیبی برای انگشتم ایجاد شد که ۲ هفته در ایران تمریناتم را انجام می دادم اما در ژاپن ۵ بازی اول را بازی کردم و در ۲ بازی پایانی که خیلی برای تیم ملی مهم نبود و قبل از آن صعود کرده بودیم، صبح بازی به آقای لوزانو گفتم که اوضاع جسمی خوب نیست و مهدی مرندی بیشتر می تواند کمک کند اما من در کنارتان در زمین هستم و هر پوئنی که بخواهید من از جان و دل برایتان مایه می گذارم و از آن زمان به بعد تقریبا نیمکت نشین شدم.»

 

 

او در ادامه می گوید:« همانطور که گفتید من از سال ۱۳۷۹ وارد زمین ۱۲ هزارنفر آزادی شدم، آن زمان شرایط مثل امروز نبود، سفرها، تمرینات، اردوهای تدارکاتی، تیم اسپانسر نداشت، سفرهای داخلی را با اتوبوس می رفتیم و شرایط سختی در تیم حاکم بود. زمان خوبش بودم، زمان بدش بودم و همه جوره گرمی و سردی هایش را چشیدم. آنقدر که برای تیم ملی وقت گذاشتم برای خانواده ای که یک زمانی داشتم، وقت نگذاشتم. شاید یکی از دلایل جدایی من از همسرم همین بود که هیچ وقت نبودم. در بازی های آخر تیم ملی ما به ۳ قاره سفر کردیم و در یک ماه اصلا در کنار خانواده هایمان نبودیم.»

 

بزرگترین آرزوی لیبرو خاطره انگیز والیبال ایران در صندوقچه خاطرات او جای گرفت. ظریف بزرگترین رویای ورزشی خود را حالا دست نیافتنی می بیند:« تنها اتفاقی که دوست داشتم و دارم به آن برسم و تازه خبردار شدم که نمی توانم در آن باشم، باید بگذارم درون صندوقچه خاطراتم، حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو بود. به نظر مسئولین فدراسیون والیبال احترام می گذارم اما بعد از زحمت ۱۲ ساله واقعا نمی توانم به تنها آرزویم ورزشی ام طی این سال ها برسم، جایگاه خیلی بزرگی، نه تنها ورزشکاران ایران بلکه تمام ورزشکاران دنیا دوست دارند در این جایگاه حضور داشته باشند. ۳ دوره در مقدماتی اش شرکت کردم، ۲ دوره گذشته تیم ملی انتخاب نشد، در دوره جدید شرکت کردم تا در المپیک شرکت کنم و بعد کارم را در تیم ملی به پایان برسانم اما خب قسمت این بود که حضور نداشته باشم و مطمئنم که نمی توانم بازی ها را نگاه کنم.»

فرهاد ظریف و دخترش ترمه

 

علت طلاق فرهاد ظریف و همسرش + جزئیات طلاق همسر فرهاد ظریف

علت طلاق فرهاد ظریف و همسرش + جزئیات طلاق همسر فرهاد ظریف

 

 

بیوگرافی فرهاد ظریف

 

فرهاد ظریف (زاده ۱۲اسفند ۱۳۶۱ در مشهد) والیبالیست ایرانی عضو تیم ملی والیبال مردان ایران می‌باشد.

فرهاد ظریف در باره ی این که علاقه ای به لژیونر شدن دارد یا نه میگوید: که در سال ۸۰ هنگامی که برای نوجوانان توپ میزد یکی از بزرگترین شانس های لژیونر شدن را از دست داد، یعنی رد کردن پیشنهاد تیم دینامو ی روسیه. البته بعد از آن هم یکی از تیم های لیگ هلند به وی پیشنهاد داده بود که به دلیل متاهل بودن و این که اجازه ی همراهی همسرش را به وی نمیدادند این پیشنهاد را نیز رد کرده بود.

فرهاد ظریف در مسابقات والیبال مردان آسیا در سال ۲۰۱۱ وی بهترین لیبرو آسیا نام گرفت.

هنگامی که وی با قد ۱۶۹ وارد عرصه والیبال شد کسی باور نمی‌کرد که او بتواند کار خاصی انجام‌دهد اما سر انجام او خود را با بازی‌های درخشان به همه ثابت کرد بطوری که هم اکنون بی چون و چرا لیبروی اول ایران است.

فرهاد ظریف بازی را با باشگاه صنام آغاز کرد و سپس به پیکان رفت و بعد در سایپا حضور یافت و دوباره به پیکان پیوست و در سال ۲۰۱۳ به کاله مازندران پیوست.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    رئیس جمهور بعدی آمریکا کدومه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6261
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 668
  • آی پی دیروز : 966
  • بازدید امروز : 1,544
  • باردید دیروز : 3,873
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,417
  • بازدید ماه : 5,417
  • بازدید سال : 419,578
  • بازدید کلی : 5,541,779